۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
اقناع‌سازی افکار عمومی؛ دستور کار مدیران استانی در وزارت کار
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد

اقناع‌سازی افکار عمومی؛ دستور کار مدیران استانی در وزارت کار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست با مدیران‌کل استانی وزارت کار تأکید کرد: اقناع‌سازی افکار عمومی؛ دستور کار مدیران استانی و اشتغال، مهم‌ترین نیاز امروز کشور است.

به گزارش بازار، سید صولت مرتضوی مرجع رجوع مردم بودن برای حل و گره‌گشایی از مشکلات مردم را برای مدیران نعمت الهی دانست و گفت: در، اتاق مدیران استانی باید بدون تشریفات به روی مردم باز باشد. وی افزود: راهبرد اصلی دولت مردمی سیزدهم حل مشکلات اقتصادی و رونق‌گرفتن سفره مردم است.

وزیر تعاون، با تأکید بر افزایش سرمایه اجتماعی نظام، تاکید کرد: اقناع‌سازی افکار عمومی در دستور کار مدیران‌کل استانی باشد. مرتضوی گفت: اشتغال و مسکن کارگران محور اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۲ خواهد بود. وی با بیان این‌که مدیران استانی باید نخ تسبیح اشتغال در صف وزارت کار باشند، افزود: مهم‌ترین نیاز امروز کشور اشتغال است که موجب رشد تولید می‌شود. مرتضوی اشتغال را عامل رشد بهره‌وری در کشور دانست و تصریح کرد: اقتصاد کشور باید به سمت اقتصاد دانش‌بنیان و خلاق حرکت کند. وزیر کار با اشاره به تأکیدات ریاست‌جمهور بر تکریم کارگران گفت: کارگران یکی از سرمایه‌ها و ستون اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی فساد را ظلم در حق‌الناس عنوان نمود و اضافه کرد: به تعامل با تشکل‌های کارگری و بازنشستگان و توجه به تعاونی مسکن کارگران اهتمام جدی بورزید.

کد خبر: ۲۲۲٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha