۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
لیست قیمت موتور ساید ۳۰۰

لیست قیمت موتور ساید ۳۰۰

با توجه به اینکه امروزه در مراکز بزرگ و پرتردد مانند: اماکن مسکونی، پاساژها، پارکینگ‌ها، مراکز اداری، تولیدی و... لازم است که تردد با صرف انرژی، زمان و حفظ ایمنی و امنیت خاصی انجام شود.

به گزارش بازار، با توجه به اینکه امروزه در مراکز بزرگ و پرتردد مانند: اماکن مسکونی، پاساژها، پارکینگ‌ها، مراکز اداری، تولیدی و... لازم است که تردد با صرف انرژی، زمان و حفظ ایمنی و امنیت خاصی انجام شود؛ لذا اگر شما هم جهت تردد به محیط مسکونی، صنعتی و... خود به دنبال راحتی و تسریع عبور و مرور هستید؛ قطعا تعبیه درب‌های اتوماتیک را به مدل‌های قدیمی و دستی ترجیح می‌دهید.

از آنجایی که امروزه مجتمع‌های مسکونی، مراکز تجاری، صنعتی، اداری و... روزانه تردد زیادی دارند؛ لذا استفاده از انواع کرکره‌های برقی یا همان درب‌های اتوماتیک مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرده است و به نوعی درب‌های قدیمی از نظر سرعت، راحتی و امنیت تردد منسوخ شده‌اند.

این کرکره‌ها برای تامین منبع تغذیه و برنامه‌ریزی جهت کنترل تردد به موتورهای برقی خاصی نیاز دارند و مطابق با مشخصات کرکره‌ها از موتور مناسب استفاده می‌شود و انواع مختلفی دارند که شامل: سه مدل کلی موتورهای ساید، سانترال و تیوبلار هستند.

در این بین موتورهای ساید به نمونه‌های صنعتی معروف بوده و از قدرت بالا و قابلیت کنترل خاصی جهت باز و بسته کردن درب‌هایی در ابعاد بزرگ و وزن زیاد برخوردار هستند و به تبع کاربرد گسترده‌ای را در اماکن مختلف به ویژه محیط‌هایی با تردد زیاد و درب‌های بزرگ به خود اختصاص داده‌اند.

در خصوص لیست قیمت موتور ساید ۳۰۰ که یکی کاربردی‌ترین مدل‌های ساید محسوب شده‌ و قابلیت کنترل کرکره‌هایی تا وزن ۳۰۰کیلوگرم را دارد؛ عوامل مختلفی نقش دارند که هر یک می‌توانند به نوعی تعیین کننده قیمت موتور ساید ۳۰۰ باشند.

مشخصات فنی: اولین و مهمترین پارامتر تاثیرگذار بر قیمت این کالا مشخصات فنی و کیفیت قطعات و متریال‌هایی است که در ساخت آن به کار رفته است؛ موتور ساید ۳۰۰ عرضه شده در مرکز فروش دیبادر از نوع Sdc با سیم‌پیچی تمام مس است که کیفیت عالی موتور را تضمین کرده و مسلما قیمت بیشتری نسبت به نمونه‌های فیک و برندهای کم کیفیت خواهد داشت.

نکته: سیم‌پیچی مسی این قابلیت را دارد تا گرمای تولید شده به سبب باز و بسته شدن کرکره را به خود جذب کند و به این ترتیب از داغ کردن، آسیب به موتور و اختلال‌های احتمالی در عملکرد آن جلوگیری می‌کند.

گارانتی اصالت کالا: از آنجایی که مدل‌های ساید ۳۰۰ کاربرد بسیار زیادی دارند و هر روزه به شمار مخاطبان این موتورها افزوده می‌شود؛ لذا زمینه برای افراد سودجو و عرضه‌ موتورهای تقلبی با قیمت بالا فراهم می‌شود؛ به همین منظور خرید از نمایندگی فروش دیبادر ضمن تضمین اصالت کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز به شما ارائه می‌دهد و این‌ آپشن‌ها سبب کاهش‌ هزینه‌های جانبی در خصوص خرید، مونتاژ، تعمیر و... موتورهای ساید ۳۰۰ می‌شوند.

استاندارد موتور: با توجه به اینکه موتورها اصلی‌ترین نقش در خصوص نحوه عملکرد و طول عمر مفید کرکره‌های برقی را دارند؛ لذا به هنگام خرید باید به تأییدیه موتور توسط استاندارد و ایمنی‌های بین‌المللی توجه کنید؛ چرا که سلامت و اورجینال بودن این قسمت، عملکرد ایمن و بدون خطر کرکره را تضمین می‌کند.

مرکز خرید: مسلما افزایش رونق بازار عرضه و تقاضا سبب می‌شود تا مراکز مختلفی به فروش محصول مورد نظر روی آوردن و در خصوص قیمت موتور ساید ۳۰۰ نیز در حال حاضر مراکز مختلفی قیمت‌های متفاوتی را ارائه می‌کنند؛ با این وجود نمایندگی رسمی دیبادر توانسته است با عرضه بهترین کیفیت و قیمت اقتصادی رضایت و اعتماد مشتریانی از سراسر کشور را به سمت خود جلب کند.

نحوه خرید: امروزه دغدغه‌های مختلف فرصت و انرژی لازم برای خرید حضوری را باقی نمی‌گذارند؛ به همین منظور اغلب مخاطبان جهت خریدی اقتصادی و سریع خود ترجیح می‌دهند که به طور مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی‌های رسمی محصول مدنظر را تهیه کنند؛ دیبادر در نیز جهت پوشش نیاز و بودجه مخاطبان خود در اقصی نقاط کشور، سعی نموده تا با ارائه آنلاین خدمات خود محدودیت زمان، انرژی، مکان و... را حذف نمایند و این‌ها از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت هستند.

مجموع موارد فوق بر لیست قیمت موتور ساید ۳۰۰ تاثیرگذار بوده و تغییر در هریک از این فاکتورها می‌تواند سبب وجود نوسان بر قیمت این کالا شود و تاثیرات هر روزه قیمت متریال و کالاهای وارداتی نیز نقش بسزایی در افزایش یا کاهش قیمت‌ موتورهای ساید خواهند داشت‌.

توجه داشته باشید که کرکره‌های برقی برحسب ابعاد، وزن، نوع تیغه، میزان تردد، دفعات باز و بسته شدن، شرایط محیطی و... وضعیت و عملکردهای متفاوتی دارند و لازم است که با در نظر گرفتن هریک از این فاکتورها به انتخاب موتور مناسب با نوع و محل استفاده از کرکره دقت نمایید.

در نهایت می‌توانید به منظور اطلاع دقیق از لیست قیمت موتور ساید ۳۰۰ از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان فروش نمایندگی معتبر دیبادُر ارتباط برقرار کنید و ضمن دریافت مشاوره‌ای کامل جهت ثبت سفارش خود اقدام نمایید.


 

کد خبر: ۲۲۲٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha