۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
۶۹ میلیارد تومان در حوزه مسکن روستایی همدان هزینه شد
فرماندار همدان:

۶۹ میلیارد تومان در حوزه مسکن روستایی همدان هزینه شد

همدان- فرماندار همدان گفت: ۶۹ میلیارد تومان طی سال ۹۸ در حوزه مسکن روستایی شهرستان هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، حسین افشاری در کارگروه امور زیربنایی و تأمین مسکن همدان گفت: عملکرد استان همدان در بازسازی واحدهای خسارت دیده از سیل و طرح ویژه مسکن روستایی در شهرستان همدان قابل قبول است.

وی با بیان اینکه متولیان مسکن روستایی باید طی یک هفته آینده طرح‌هایی را که تحت عنوان مسکن ویژه روستایی به بانک‌ها معرفی شده اند تعیین تکلیف کنند، گفت: باید قبل از آغاز فصل بارندگی تعهدات مسکن روستایی شهرستان همدان انجام شود.

فرماندار همدان پذیرش ضمانت زنجیره‌ای در بخش مسکن روستایی را الزامی دانست و گفت: اگر شعبه یا کارشناس بانکی درخواست ضمانت کارمندی کرده باشد، تخلف محسوب می‌شود.

 افشاری یادآور شد: سال گذشته ۶۹ میلیارد تومان در حوزه مسکن روستایی شهرستان همدان هزینه شده که عمده آن تسهیلاتی بوده که توسط بانک‌ها پرداخت شده و طرح ویژه مسکن روستایی که امسال مطرح اهمیت ویژه ای دارد و باید مانند سال گذشته اقدام شود.

وی همچنین با بیان اینکه تکمیل پروژه سایت‌موزه میدان امام (ره) از اولویت‌های شهرستان همدان است که به دلایل مختلف کُند پیش رفته است، افزود: تغییر در نقشه سایت‌موزه با نگاه مثبت میراث فرهنگی بوده تا بنای ماندگار و متناسب با شأن همدان اجرا شود.

افشاری اضافه کرد: در اجرای سایت‌موزه میدان امام عقب هستیم و شهرداری هدف گذاری این پروژه را پایان سال ۹۹ اعلام کرده است.

وی گفت: این محل به گودالی تبدیل شده که در مراسم مختلف و تصاویر تلویزیونی دیده می‌شود بنابراین باید تلاش شود تا این پروژه در سال جاری به نتیجه برسد.

کد خبر: ۲۲٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha