۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
برنج گران نشده است |عدم تغییر در قیمت‌ها
رئیس اتحادیه بنکداران تهران در گفتگو با بازار:

برنج گران نشده است |عدم تغییر در قیمت‌ها

تهران- کنگری رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: قیمت برنج از ابتدای سال افزایش نداشته و اگر نوسانی در بازار ارز رخ ندهد همچنان قیمت ها تغییر نخواهد کرد.

رضا کنگری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه قیمت برنج از ابتدای سال افزایش نداشته و اگر نوسانی در بازار ارز رخ ندهد قیمت ها تغییر نمی کند، بیان کرد: قیمت برنج هر سال ۱۰ الی ۱۲ درصد افزایش پیدا می کرد اما در سال جاری هنوز در حوزه بنکداری این اتفاق رخ نداده و اقلامی مانند روغن، برنج و حبوبات با نرخ های سال پیش عرضه می شوند.

وی با بیان اینکه ارز مورد استفاده در بازار اقلام اساسی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان محاسبه می شود که باعث ثبات نسبی در این بازار شده است، افزود: در صورتی که واسطه ها و دلالان در این بازار نباشند مغازه دار بر روی قیمت بنکداری ۱۳ درصد سود می کند.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران با بیان اینکه برنج تا زمان عرضه به مشتری حداقل سه بار بین دلالان با حاشیه سود دو الی سه درصد می چرخد، تاکید کرد: از نظر موجودی روغن، برنج و حبوبات کمبودی مشاهده نمی شود و همچنین حبوبات علیرغم افزایش ۱۰ الی ۱۵ درصدی امسال گران نشده است همچنین روغن هم با همان قیمت قبل عرضه می شود.

کد خبر: ۲۲۲٬۱۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha