۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
آزمون جذب نیروی انسانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برگزار شد

آزمون جذب نیروی انسانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برگزار شد

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از برگزاری آزمون جذب نیروی انسانی به‌منظور ایجاد اشتغال و تکمیل نیروهای موردنیاز در واحدهای ستادی و عملیاتی این شرکت خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، علیرضا جعفرپور در این باره گفت: این شرکت به‌منظور اشتغال‌زایی و تکمیل نیروهای موردنیاز خود در واحدهای ستادی و عملیاتی نسبت به جذب نیروی انسانی در قالب آزمون استخدامی اقدام کرد.

وی ادامه داد: این آزمون با حضور داوطلبانی که در مقاطع دیپلم و کارشناسی اقدام به نام‌نویسی کرده بودند با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور طی دو روز پنجشنبه و جمعه (۲۸ و ۲۹ اردیبهشت‌ماه) در ۲۹ حوزه‌ امتحانی در بندرعباس برگزار شد.

مدیرعامل شرکت نفت خلیج‌فارس با بیان اینکه نتایج این آزمون نیمه دوم تیرماه از طریق سایت سازمان آموزش کشور اعلام خواهد شد، افزود: برگزیدگان در نیمه نخست مردادماه ۱۴۰۲ سه برابر ظرفیت پذیرش هر شغل به مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد و سرانجام ۵۰۶ نفر از داوطلبان پس از آموزش با قرارداد مستقیم در شرکت نفت ستاره خلیج فارس مشغول کار خواهند شد.

جعفرپور گفت: هدف از برگزاری این آزمون جذب حداکثری نیروی ماندگار در استان هرمزگان و شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برای تولید پایدار سبد سوخت کشور است.

گفتنی است طی روزهای برگزاری این آزمون، علاوه بر نمایندگان سازمان سنجش آموزش کشور، نمایندگان اداره‌های بازرسی کل کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس بر روند اجرای آن نظارت داشتند.

کد خبر: ۲۲۲٬۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha