۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
صدور ۴۰۰ پروانه بهره برداری صنعتی با اشتغال‌زایی ۲۰ هزار نفری در البرز
طی سال گذشته صورت گرفت؛

صدور ۴۰۰ پروانه بهره برداری صنعتی با اشتغال‌زایی ۲۰ هزار نفری در البرز

کرج- رییس سازمان صمت البرز با بیان اینکه روند سرمایه گذاری در البرز پرشتاب شده است،اعلام کرد: سال گذشته۴۰۰ پروانه بهره برداری صنعتی با اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۲۰ هزار نفر در استان صادر شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل صمت استان البرز، رامین ربیعی در همایش مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان البرز که در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج برگزار شد، گفت: امروز البرز به قطب بزرگ تولیدی و صنعتی در کشور تبدیل شده و روند سرمایه گذاری ها در این بخش بدون وقفه با سرعت پیش می رود.

ربیعی با تاکید بر اینکه هیچگاه تکاپوی صنعتی متوقف نشده و رشد تولید البرز روند افزایشی دارد، از مدیران دستگاه های خدمات رسان از جمله شرکت های برق، آب،گاز، مخابرات و سایر بخش ها خواست با سرعت خدمات لازم را به سرمایه گذاران جدید ارائه دهند تا چرخ تولید البرز پرشتاب تر شود.

وی با بیان اینکه به رغم محدودیت زمین، روند سرمایه گذاری در استان البرز ادامه دارد، اظهار کرد: طی چند سال اخیر، نام‌گذای سال ها از سوی مقام معظم رهبری متوجه بخش تولید بوده و ایشان به حوزه تولید و صنعت به عنوان یکی از ارکان توسعه کشور توجه ویژه‌ای داشته اند.

شعارهای سال زمانی محقق می‌شود که همه دستگاه‌ها همسو گام‌بردارند

رئیس سازمان صمت استان البرز تصریح کرد: رشد تولید، جهش تولید، رونق تولید و همه این عناوین زمانی محقق می شوند که تمامی ارکان موثر در تولید اعم از دستگاه های خدمات رسان مثل برق، گاز و آب و یا ارگان های خدمات رسان چون گمرک، استاندارد، شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، اقتصاد و دارایی، تامین اجتماعی، کار و رفاه، محیط زیست و حتی بانک ها همگی در یک جهت و همسو برای تحقق اهداف گام بردارند.

ربیعی تاکید کرد: به همین ترتیب از وظایف تعریف شده برای مدیران اجرایی این دستگاه ها برای همراهی تولید، روابط عمومی این دستگاه ها هم می توانند در امید آفرینی و اطلاع رسانی امید آفرین نقش پر رنگی داشته باشند.

وی گفت: به عنوان نمونه در آستانه تابستان پیش روی و مسائلی که در خصوص تامین برق شهرک های صنعتی استان و واحدهای تولیدی وجود دارد، روابط عمومی اداره برق و یا در زمستان گذشته روابط عمومی اداره گاز باید پیشقدم بشوند و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی از جمله ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی و... برای اصلاح الگو در مصارف خانگی اقدامات لازم را انجام دهند.

نقش دو سویه روابط عمومی‌ها در رفع موانع

ربیعی اضافه کرد: به هر حال موارد متعددی وجود دارد که اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز و روابط عمومی این سازمان آمادگی دارند به تناسب نیاز استان با سایر دستگاه‌ها همکاری مستمر و تنگاتنگی داشته باشند تا آثار عملی این همکاری ها در زندگی مردم سرافراز استان مان نمود عینی داشته باشد و شاهد تحقق عملی شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید باشیم.

وی در پایان با تاکید بر نقش و اهمیت روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه ها گفت: روابط عمومی ها در جایگاهی متفاوت با سایر بخش ها در هر ارگانی، نقشی دوسویه بر عهده دارند و به همان اندازه که باید آیینه تمام نمای عملکرد مجموعه خود باشند، وظیفه بزرگتری را نیز بر عهده دارند که همان انتقال صحیح، دسته بندی شده و اصولی مسائل و مشکلات متوجه هر سازمانی است که باید از مردم، افکار عمومی و متقاضیان خدمات دریافت و به اطلاع مدیران برسانند تا رفع موانع پیش بینی و مورد اقدام قرار گیرد.

کد خبر: ۲۲۲٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha