۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی خرمشهر ترکیب خود را شناختند
رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر در گفتگو با بازار:

کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی خرمشهر ترکیب خود را شناختند

خرمشهر- موسوی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر گفت: ترکیب روسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق خرمشهر مشخص شد.

سیدمصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: دومین نشست هیات نمایندگان اتاق خرمشهر در دوره دهم در فاصله‌ای کمتر از یک ماه از جلسه نخست و با هدف تعیین ترکیب هیئت رئیسه‌های کمیسیون‌های تخصصی و همچنین انتخاب نمایندگان اتاق خرمشهر در هیات نمایندگان اتاق ایران برگزار شد.

وی افزود: بنا به تصمیم هیات نمایدگان و به منظور تمرکز و حصول نتایج موثرتر، مقرر شد کمیسیون‌های تخصصی در دوره دهم با موضوعات مشابه ادغام و ضمن کاهش تعداد کمیسیون‌ها، تمرکز بر فعالیت و کیفیت تصمیمات آنها افزایش یابد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر توضیح داد: کمیسیون‌های تخصصی و تشکل‌های هر اتاق، به عنوان بازوان اصلی و محرک در مسیر پویائی پارلمان‌های بخش خصوصی به شمار می‌روند.

موسوی در همین خصوص عنوان کرد: برای تحرک هر چه بیشتر این محور از فعالیت‌های اصلی اتاق خرمشهر، در کمتر از یک ماه از آغاز فعالیت دوره دهم، طی نشستی عناوین کمیسیون‌ها تعیین و روسای آنها انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس تصمیم گرفته شد برای تدوین برنامه‌های مدون و همچنین بررسی تخصصی معضلات شاخه‌های مختلف اقتصاد و ارائه راه‌های برون رفت از آن، شش کمیسیون تخصصی اتاق خرمشهر تشکیل شوند تا از طریق برگزاری نشست‌های منظم و دعوت از کارشناسان حوزه مربوطه، مشکلات اقتصادی موجود در منطقه اروند را به کمترین میزان لازم برسانند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر گفت: «سعید سلیمانی» به عنوان رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع تبدیلی، «عبدالله خالدی» به عنوان رئیس کمیسیون توسعه صادرات، «فؤاد کعبی» به عنوان رئیس کمیسیون مدیریت واردات، گمرک و حمل و نقل لجستیک، «عبدالحسین شجیراتی» به عنوان رئیس کمیسیون بازرگانی داخلی، «احمد شریفات» به عنوان رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، بیمه و بانک، گردشگری و مناطق آزاد و «سالم جبرزاده» به عنوان رئیس کمیسیون صنعت و معدن انتخاب شدند.

موسوی بیان کرد: در پایان این نشست و با اجماع اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی خرمشهر، «سید مصطفی موسوی»، «طاهر سلیمانی»، «محمد حدادیان»، «محسن حمیداوی»، «فؤاد کعبی» و «فاضل شنیور»، با کسب اکثریت آرا به عنوان منتخبان اتاق خرمشهر در هیات نمایندگان اتاق ایران در دوره دهم برگزیده شدند.

کد خبر: ۲۲۲٬۰۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha