۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
۱۰ نکته برای انتخاب کفش مردانه چرم

۱۰ نکته برای انتخاب کفش مردانه چرم

خرید کفش مردانه مناسب واقعا کار ساده ای نیست، شما باید اطلاعات کامل و جامعی داشته باشید تا بتوانید یک انتخاب درست و بهینه داشته باشید.

۱۰ نکته برای انتخاب کفش مردانه ی مناسب پای شما

خرید کفش مردانه مناسب واقعا کار ساده ای نیست، شما باید اطلاعات کامل و جامعی داشته باشید تا بتوانید یک انتخاب درست و بهینه داشته باشید .

  • این که کفش مورد نظر را برای چه مکانی میخواهید استفاده کنید ؟
  • کفش اسپرت ، کفش کالج ، کفش طبی راحتی ، کفش تمام چرم و… چه سبک کفشی را بیشتر میپسندید ؟
  • چه نوع کفشی برای فرم پای شما مناسب است ؟

این ها سوالات رایجی هستند که غالبا شما باید بتوانید جواب روشنی برای آن ها داشته باشید تا انتخابی هوشمندانه و بجا داشته باشید .

کفش شما مهم ترین بخش پوشاک شماست؛ به این موضوع شک نکنید.

کفش‌ها نه تنها به بهبود پاهای ما کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند به حمایت و ثبات پای ما نیز کمک کنند. همه پاها بدون نقص نیستند، بنابراین کفش‌های مناسب می‌توانند به تراز کردن پاها، مچ پا، زانوها، باسن و پشت شما کمک کنند تا راه رفتن شما را اصلاح کرده و وضعیت بدن را بهبود بخشد.

ما در این مقاله به بررسی نکاتی میپردازیم که شما را برای انتخاب کفش مناسب مردانه راهنمایی میکند با ما تا آخر مقاله همراه باشید

در وبسایت کفش نعمتی افتخار داریم تا با ارائه ی کفش های دست دوز و مرغوب در خدمت شما باشیم .

هنگام خرید کفش مردانه به چه چیزهایی دقت کنیم ؟

کفش ها عملکردهای زیادی را انجام می دهند. از پاهای ما محافظت می کنند. آنها وزن بدن ما را تحمل میکنند. آنها می توانند باعث شوند پاهای ما احساس راحتی کنند  و بسیار شیک به نظر برسند! پیدا کردن کفش مناسب و اطمینان از تناسب آنها برای راضی نگه داشتن پاها و بدن شما مهم است. کفش‌های نامناسب ممکن است احساس ناخوشایندی برای شما ایجاد کنند و باعث مشکلات پا مانند میخچه ، پینه ، انگشت چکشی ، فاسیای کف پا ، شکستگی‌های استرسی و غیره شوند.

کفش مردانه استاندارد کدام است؟

دقت در انتخاب کفش و توجه به رعایت اصول استاندارد در تولید آن یکی از ضروری ترین نیازها برای حفظ سلامت افراد است.

اغلب مردم در انتخاب کفش به زیبایی و رنگ و طرح آن دقت می کنند نه به استاندارد بودن آن و این مسأله باعث به خطر افتادن سلامتی افراد در دراز مدت می شود.

انتخاب کفش در وهله اول باید براساس نوع استفاده ای که از آن می شود، صورت گیرد و همان طور که زمستان کفش مخصوص خودش را می خواهد، تابستان نیز کفش مخصوص همین فصل را می خواهد.

۱۰ نکته برای انتخاب کفش مردانه ی مناسب پای شما :

  1. پاهای خود را اندازه بگیرید. اندازه و شکل پای شما می تواند در طول زمان تغییر کند. به این واقعیت اعتماد نکنید که همیشه یک سایز خاص پوشیده اید. اندازه ی پای شما حتی در طول یک روز با تغییرات آب و هوایی ، فشار کاری و… تغییر میکند
  2. در هنگام خرید، پوشیدن هر دو لنگه کفش ضروری است کفش های خود را بر اساس پای بزرگتر انتخاب کنید. اکثر مردم یک پا بزرگتر از پای دیگر دارند، بنابراین مطمئن شوید که هر دو پا را با کفش مورد نظر سایز کرده اید . پای بزرگتر ملاک انتخاب شما برای سایز مناسب است
  3. ساعات پایانی روز زمان مناسب تری برای خرید کفش هستند . هنگامی که در طول روز بیدار هستید، پاهای شما متورم می شود و مقداری افزایش سایز میدهد . شما باید مطمئن شوید که کفشی خریداری شده برای تمامی ساعات شبانه روز مناسب است .
  4. تنها به اندازه کفش تکیه نکنید. درست مانند لباس، سایز مشخص شده در داخل کفش نیز بسته به برند ممکن است متفاوت باشد. بنابراین اندازه کفش شما تنها یک نقطه شروع در انتخاب کفش مناسب است. حتما کفش را پرو کنید. در هنگام خرید، پوشیدن هر دو لنگه کفش ضروری است
  5. به شکل کفش نگاه کنید. اطمینان حاصل کنید که شکل کفش شبیه پای شما است و به راحتی با پای شما سازگار خواهد شد.
  6. بپوش جا باز میکنه !!! یکی از رایج ترین پیشنهادات در کفش فروشی های ایرانی ..! درسته که کفش با پوشیدن های متوالی و با گذشت زمان دستخوش تغییراتی میشه و مسلما با روز اول تفاوت هایی خواهد داشت ولی برای کش آوزدن و جا باز کردن کفش در طول زمان برنامه ریزی نکنید.  هنگام خرید آنها باید به خوبی با پای شما مچ شوند.
  7. عرض کفش را بررسی کنید. پهنای پای شما (گشادترین قسمت درست قبل از شروع انگشتان پا) باید به راحتی در پهن ترین قسمت کفش قرار گیرد.
  8. عمق کفش را بررسی کنید. کفش باید به اندازه ای عمیق باشد که با انگشتان پا مناسب باشد، به خصوص اگر انگشت چکشی یا شرایط دیگری دارید. اگر جعبه پنجه کفش خیلی کوچک باشد، انگشتان پا به بالای کفش ساییده می شود و پینه یا زخم خواهید داشت.
  9. همیشه بایستید و با کفش‌ها راه بروید تا ببینید که آیا کفش‌ها راحت هستند، مناسب هستند و به جایی چروک یا مالش ندهید. هنگام راه رفتن پاشنه پای شما نباید بلغزد یا سر بخورد. راه رفتن با کفش در همان زمان خرید بسیار مهم است و اگر کفش بند دارد باید بندهای آن را بست و با آن چند قدم راه رفت.
  10. کفش مناسب فعالیتتان انتخاب کنید

۱۰ نکته برای انتخاب کفش مردانه چرم

کفش های ایده آل شما بر اساس فعالیتی که می خواهید در هنگام پوشیدن آن ها انجام دهید، تغییر می کند.

  • کفش‌های مخصوص دویدن برای ایجاد بالشتک مناسب در پاشنه پا و انعطاف پذیری در انگشتان پا که ورزشکاران به آن نیاز دارند، طراحی شده‌اند.
  • کفش های پیاده روی دارای پاشنه ضربه گیر هستند و در قسمت توپی پا خم می شوند.کراس مربیان اغلب کفش های همه منظوره خوبی برای ورزش عمومی هستند. کفش های بسکتبال برای بسکتبال در نظر گرفته شده اند و اگر زیاد پیاده روی می کنید ممکن است بهترین انتخاب نباشند.
  • کفش‌های دوچرخه‌سواری سفت‌تر هستند و به شما کمک می‌کنند تا با کارایی بیشتری رکاب بزنید، اما برای اکثر فعالیت‌های دیگر خوب کار نمی‌کنند.
  • کفش‌های مجلسی می‌توانند راحت و زیبا باشند. بسیاری از کفش‌های مجلسی اکنون با زیره‌ای مانند کفش کتانی ساخته می‌شوند که بالشتک و آج بهتری را فراهم می‌کند و قوس‌های بیشتری را پشتیبانی می‌کند. لوفرهای گران قیمت ایتالیایی برای همه مناسب نیست.

کد خبر: ۲۲۲٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha