۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
عارف ربیعیان در کنکور آسان است

عارف ربیعیان در کنکور آسان است

عارف ربیعیان از اساتید مجرب و حاذق شیمی کنکور میباشد که در موسسه کنکور آسان است مشغول به تدریس هستند.

عارف ربیعیان در کنکور آسان است

درس شیمی یکی از درس های تخصصی رشته ی تجربی و ریاضی می باشد. درس شیمی در کنکور سراسری ضریب بالایی دارد. این کتاب از دو بخش مسئله و متن تشکیل شده است. کتاب شیمی مجموعه ی اتم ها و مولوکول ها و پیوند های میان آنها است. متاسفانه در چند سال اخیر به دلیل تغییرات بسیار زیاد کتاب درسی و تفاوت های بسیار میان دانش آموزان نظام قدیم و نظام جدید مشکلات فراوانی به وجود آمده است. مشکلاتی چون : حذف برخی از مباحث در کتاب های جدید و وجود دو سال کرونا و آموزش مجازی که باعث شد دانش آموزان در یادگیری بخش های از مطالب مشکل پیدا کنند. مبحث برای آنها قابل فهم نباشد و ... . اما با تمامی این موارد باید برای جبران پایه ای ضعیف و آمادگی برای آزمون سرنوشت ساز کنکور پایه خود را تقویت کرد. در این بین نام موسسات به میان می آید.

موسسات بسیاری وجود دارد که شما می توانید با استفاده از کلاس تدریس آنها درس هایی چون شیمی را آموزش ببینید و پایه خود را قوی کنید. یکی از این موسسات مجموعه کنکور آسان است می باشد.

در این متن در مورد درس شیمی و نحوه یادگیری و شیمی ربیعیان و نحوه ی تدریس ایشان را برای شما بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

شیمی عارف ربیعیان

همان طور همه می دانید و در بخش بالا گفتیم این درس از درس های تخصصی رشته ی علوم تجربی و ریاضی می باشد. این درس در هر دو گروه ضریب بالایی را دارد و نمی توان  آن را نادیده گرفت و در کنکور سراسری تست های این درس را نزد. این درس در کنکور سراسری علوم تجربی 35 سوال دارد که شما باید در زمان 47 دقیقه جواب دهید. برای رشته ی ریاضی 30 سوال و 30 دقیقه زمان برای پاسخگویی دارد. کتاب شیمی از دو بخش متن و مسئله تشکیل شده است. شما برای به دست آوردن درصد بالا در این درس باید هم متن کتاب را بسیار خوب متوجه شده باشید. هم تمامی مسائل آن را به خوبی آموزش دیده باشید و تست های فراوانی را نیز از این درس زده باشید. دانش آموزان باید برای موفقعیت و کسب درصد بالا در این درس نحوه ی تست زدن سریع و حل مسئله را بیاموزند.

شیمی ربیعیان

گیلنا

عارف ربیعیان یکی از استادان مجموعه گیلنا یا نام دیگر آن کنکور آسان است می باشد. عارف ربیعیان  نفر اول المپیاد شیمی ایران و نفر دوم در المپیاد شیمی فرانسه می باشد. شیمی ربیعیان دارای آموزش تمامی مباحث و نکات تست زنی و همچنین نحوه ی مهارت یابی در حل مسائل است. این پکیج مناسب دوران جمع بندی و دانش آموزان کنکوری و متوسطه  می باشد. استاد ربیعیان کلاس های درس را با بالاترین انرژی و راهکار های جدید برای حل مسائل شیمی برگذار می نماید. به همین دلیل دانش آموزان به هیچ وجه از کلاس درسی خسته نمی شوند. استاد ربیعیان هر سال جزوه کلاسی خود را آپدیت کرده و در کلاس های خود تمامی تست های داخل و خارج کنکور سراسری را حل می نماید.

موسسه کنکور آسان یک مرکز آموزشی است که به دانش‌آموزان دبیرستانی کمک می‌کند تا برای شرکت در آزمون‌های ورودی دانشگاه‌ها و آزمون کنکور آماده شوند. این موسسه با استفاده از روش‌های نوین آموزشی، اساتید برجسته و محیطی مناسب برای یادگیری، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا به بهترین نحو ممکن آماده شوند.

در موسسه کنکور آسان، دوره‌های مختلفی ارائه می‌شود که شامل دوره تقویتی، دوره تست‌های تجربی، دوره آمادگی برای کنکور و دوره آمادگی برای آزمون‌های ورودی دانشگاه‌ها است. همچنین، این موسسه با استفاده از سامانه‌های آنلاین، به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین و با استفاده از ویدیوهای آموزشی، تست‌ها و سوالات آزمون را حل کنند و برای شرکت در آزمون‌ها آماده شوند.

استفاده از موسسه کنکور آسان برای دانش‌آموزان بسیار مفید است، زیرا این موسسه به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با توجه به نیازهای خود، برنامه‌ی آموزشی مناسب را انتخاب کنند و به بهترین نحو ممکن آماده شوند. همچنین، این موسسه با استفاده از روش‌های جدید و نوین، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا به صورت سریع و موثرتری آماده شوند و در آزمون‌های خود موفق باشند.

مشاوره تحصیلی رایگان


 

مشاوره تحصیلی رایگان

شیمی ربیعیان در دو بخش آموزش و تست زنی و روش های مهارت پیدا کردن در تست زدن و جمع بندی به شکل دی وی دی ارائه می شود. شیمی ربیعیان پکیجی است برای هر دو گروه تجربی و ریاضی و سه سال دبیرستان را به صورت کامل آموزش می دهد. که شما می توانید با کمک کارشناسان مجموعه این پکیج را به صورت کامل و یا به صورت تک تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت و نحوه ی سفارش پکیج استاد ربیعیان می توانید به اپلیکیشن کنکور آسان مراجعه کرده و یا برای مشاوره تحصیلی رایگان با شماره 02166552600 تماس بگیرید. 

مشاوران آموزشی می‌توانند به شما کمک کنند تا برای کنکور آماده شوید. آنها به شما راهنمایی می‌کنند که چگونه برای هر درس و مبحث بهترین روش مطالعه را داشته باشید و می‌توانند به شما تکنیک‌های موثر و کارآمد برای حل سوالات کنکور را آموزش دهند. همچنین، آنها می‌توانند به شما در برنامه‌ریزی زمانی و تنظیم برنامه مطالعه کمک کنند و به شما راهنمایی کنند که چگونه تست های کنکور را بهترین عملکرد را از خودتان به‌دست آورید.

علاوه بر این، مشاوران آموزشی می‌توانند به شما در انتخاب رشته و دانشگاه مناسب برای شما کمک کنند. آنها با توجه به علاقه‌مندی‌ها و توانایی‌های شما، به شما پیشنهادهایی برای انتخاب رشته و دانشگاه مناسب بدهند.

همچنین، مشاوران آموزشی می‌توانند به شما در مدیریت استرس و اضطراب در روزهای کنکور کمک کنند و به شما راهنمایی کنند که چگونه با فشار و استرس کنکور بهترین عملکرد را از خودتان به‌دست آورید.

بنابراین، با استفاده از خدمات مشاوره آموزشی، شما می‌توانید بهترین نتیجه را در کنکور بگیرید و به دانشگاه مورد نظر خود قبول شوید.

جهت سفارش و خرید شیمی عارف ربیعیان با شماره 02166552600 تماس بگیرید


 

کد خبر: ۲۲۱٬۹۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha