۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
انعقادتفاهم‌نامه آموزشی میان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و سازمان فنی و حرفه‌ای

انعقادتفاهم‌نامه آموزشی میان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و سازمان فنی و حرفه‌ای

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، بهره‌وری سرمایه انسانی در صنایع را تابع توسعه مهارت با تغییرات تکنولوژی دانست.

به گزارش بازار، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در آیین امضاء تفاهم‌نامه آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، توسعه آموزش‌های مهارتی محیط کار واقعی را از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه عنوان کرد.

غلامحسین حسینی‌نیا تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه، آموزش ۲۵ هزار نفر از کارکنان، اپراتورها، تکنسین‌ها و کارکنان جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی به منظور ارتقاء ایمنی و سطح کیفی خدمات بر عهده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور می‌باشد.

وی همسویی با تغییرات تکنولوژی را یک ضرورت در دنیای کسب‌وکار برشمرد و افزود: این تفاهم نامه هر ۱۰ سال یکبار تمدید می‌شود و شرکت ملی پخش همه امکانات، تجهیزات و مربی را برای تربیت نیروی ماهر در اختیار سازمان آموزش فنی حرفه‌ای قرار می‌دهد.

معاون وزیرکار با بیان اینکه بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید، سبب کاهش خطا و افزایش بهره‌وری سرمایه انسانی می‌شود، گفت: در جوامع توسعه یافته و در حال توسعه، سرمایه انسانی یکی از مهم‌ترین عناصر مؤثر در بهبود، بهره‌وری و ارتقاء کیفیت تولید محصول است، بنابراین ارتقاء مهارت منابع انسانی و کارگران در سطوح مختلف یکی از مهمترین فاکتورهای تأثیرگذار در ایجاد ارزش افزوده و ارتقاء کیفیت محصولات خواهد بود.

کد خبر: ۲۲۱٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha