۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
صادرات محصولا نفت پارس به ۵ قاره
مدیر بازرگانی خارجی شرکت نفت پارس در گفتگو با بازار:

صادرات محصولا نفت پارس به ۵ قاره

جواد نخبه زعیم گفت: در شرایط کنونی تولیدات به دلیل اینکه با تجهیزات مدرن تولید می شود از کیفیت بالایی برخوردار هستند به همین دلیل امروز محصولات نفت پارس به ۵ قاره صادرات می شوند.

بازار؛ گروه بورس: مدیر بازرگانی خارجی شرکت نفت پارس در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به اینکه نخستین شرکت پذیرش شده در بورس ایران است، گفت: همچنین نخستین پالایشگاه روانکار ایران محسوب می شود که زمینه اصلی فعالیت آن تولید روانکارهای مختلف در گریدهای مختلف و همچنین محصولات چانبی همچون آرپیو، پارافین و ... است.

این شرکت در سال های گذشته فعالیت های گسترده داشته به همین دلیل در صادرات موفیت های خوبی کسب کرده است، به طوری که در سال گذشته ۱۲۵ میلیون دلار صارادات با ۴۳ مقصد داشتیم و به همین دلیل صادر کننده نمونه کشوری شدیم گفت: این شرکت در سال های گذشته بارها به عنوان صادرکننده نمونه استان تهران هم انتخاب شده بود.

بخش اصلی عرضه محصولات نفت پارس در بازار داخلی عرضه می شود و مازاد آن صادرات می شود. در شرایط کنونی مواد اولیه این شرکت بر مبنای قیمت های جهانی تعیین می شود، اما عرضه محصولات نهایی شرکت بر مبنای قیمت گذاری سازمان حمایت انجام می شود

جواد نخبه زعیم مدرن ترین تکنولوژی دنیا را برای تولید روغن موتور به کار می بریم، افزود: با توجه به اینکه شرکت در افزایش مقاصد صادراتی بازاریابی های خوبی انجام داده و همچنین در تنوع محصولات برنامه ریزی مدونی داشته قطعا در سال ۱۴۰۲ موفقیت بالاتری در صادرات خواهد داشت.

او با تاکید بر اینکه هدف اصلی نفت پارس تامین نیاز داخلی است، اظهار کرد: بخش اصلی عرضه محصولات نفت پارس در بازار داخلی عرضه می شود و مازاد آن صادرات می شود. در شرایط کنونی مواد اولیه این شرکت بر مبنای قیمت های جهانی تعیین می شود، اما عرضه محصولات نهایی شرکت بر مبنای قیمت گذاری سازمان حمایت انجام می شود.

او افزود: در محصولات داخلی تغییر قیمت ارز و تغییر قیمت های جهانی روی محصولات عام تاثیری ندارد زیرا قیمت این محصولات توسط مراجعی همچون سازمان حمایت تعیین می شود.

او با بیان اینکه بالاترین استانداردها در روغن های دریایی و هوایی توسط نفت پارس انتخاذ شده است، اظهار کرد: در شرایط کنونی تولیدات به دلیل اینکه با تجهیزات مدرن تولید می شود از کیفیت بالایی برخوردار هستند به همین دلیل در بخش صادرات هم مشکلی وجود ندارد و حتی امروز محصولات نفت پارس به ۵ قاره به صورت مستمر صادرات می شود.

کد خبر: ۲۲۱٬۸۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha