۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
۴۰۰ کار کر شرکت نیک ریس زنجان  دوباره واردکار شدند
دادستان زنجان:

۴۰۰ کار کر شرکت نیک ریس زنجان دوباره واردکار شدند

زنجان- دادستان زنجان، گفت: با حمایت دستگاه قضایی برای حل مشکلات شرکت نیک‌‎ریس، ۴۰۰ نیروی کار جدید در این شرکت مشغول به کار خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی در بازدید از شرکت نیک‌ریس زنجان، گفت: یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان زنجان  در سال جهش تولید، تلاش برای رفع موانع تولید و حمایت از تولید است.

وی  با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های دستگاه قضایی برای حمایت از تولید بیان کرد: واحدهای تولیدی زنجان ظرفیت بسیار خوبی در اشتغال دارند و شرکت نیک‌ریس دارای ظرفیت اشتغال ۸۵۰ نیروی بومی است.

دادستان زنجان، با اشاره به استفاده از دستگاه‌های مدرن در این مجموعه افزود: بن‌بستی در تولید وجود ندارد و  مدیریت اصولی و البته بهره‌گیری از فن‌آوری‌های مدرن دنیا شدنی است.

کرمی به مشکلات شرکت نیک‌ریس نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت با مشکل تأمین ارز برای واردات مواد اولیه که ۹۵ درصد وارداتی است مواجه است که در این زمینه پیگیری‌هایی را از طریق سازمان صمت و دادستانی کل کشور در دستور کار قرار خواهیم داد و همچنین برای طرح توسعه این کارخانه که زمینه صادرات محصولات و اشتغال به کار ۴۰۰ نفر نیروی جدید را دارد، فراهم خواهیم کرد.

دادستان زنجان، گفت: دیگر مشکل موجود نیز اختلافی است که در قسمتی از زمین خریداری شده برای شرکت که معارض‌های جدی برای این اراضی پیدا شده، که دادستانی تلاش خود را برای پیگیری و  حل  این مشکلات شریکت به کار خواهد گرفت.

کرمی ایجاد زیر ساخت‌های اصولی و لازم برای اجرای طرح توسعه در حوزه صنعت نساجی در استان را امری ضروری برشمرد و ادامه داد:  شرکت نیک‌ریس در حوزه نساجی دارای برند بسیار خوب و ویژگی‌های ممتازی در کشور است و توانایی رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد، بنابراین دستگاه قضایی نیز حمایت‌های لازم را از این شرکت خواهد کرد.

کد خبر: ۲۲٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha