۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
تعرفه بالای برق و گاز مشکل تولیدکنندگان گل و گیاه مازندران
استاندار مازندران در گفتگو با بازار اعلام کرد؛

تعرفه بالای برق و گاز مشکل تولیدکنندگان گل و گیاه مازندران

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران تعرفه بالای برق و گاز را از مهمترین مشکلات فرا روی تولیدکنندگان گل و گیاه در استان ذکر کرد.

سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مشکلات زیادی در بخش های مختلف تولیدی در استان وجود دارد، افزود: نیازمند آن هستیم که جلسات تفاهمی و تعاملی با بخش خصوصی داشته باشیم تا مسائل فرا روی تولید را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بالایی در بخش خصوصی در استان مازندران وجود دارد، گفت: موانعی که از سوی دولت ایجاد شده سبب شد تا توسعه با کندی و مانع روبرو شود.

وی با اشاره به اهمیت جلسات شورای گفتگوی یادآور شد: باید نظام مسائل را به درستی تشخیص دهیم و برای حل مشکلات فرا روی تولید برنامه ریزی کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه فعالان حوزه تولید گل و گیاه به دلیل برخی بخشنامه های ایجاد شده که زمانی دارای تاریخ مصرف بود، دچار مشکل شدند، افزود: تعرفه و بهای گاز و برق از جمله مشکلات این حوزه است.

حسینی پور گفت: امیدوار هستیم در فرآیند بررسی ها، نظام مسائل اصلی استان را احصا و رصد کنیم و با تصمیمات شورای گفتگو بتوانیم مشکلات اصلی را برطرف کنیم تا برای گام های بسیار بلند اقتصادی در استان آماده شویم.

کد خبر: ۲۲۱٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha