۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
نقش سئو سایت در افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی+ معرفی بهترین شرکت های سئو در ایران

نقش سئو سایت در افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی+ معرفی بهترین شرکت های سئو در ایران

از آنجا که اینترنت نحوه فعالیت مشاغل را تغییر داده است برای موفقیت در اقتصاد امروز، حضور در فضای دیجیتال ضروری است.

به گزارش بازار، از آنجا که اینترنت نحوه فعالیت مشاغل را تغییر داده است برای موفقیت در اقتصاد امروز، حضور در فضای دیجیتال ضروری است. این امر به ویژه در مورد مشاغلی که برای فروش محصولات و خدمات خود به وب متکی هستند بیشتر صدق میکند. شما باید یک استراتژی سئو دقیق و حساب شده داشته باشید تا از رقبا پیشی بگیرید. یکی از مهمترین جنبه های یک کسب و کار آنلاین موفق، بهینه سازی خوب برای موتورهای جستجو است.

متأسفانه، برای کسب و کارهای نوپا، پرداخت هزینه برای تبلیغات همیشه یک گزینه عملی برای بازاریابی و رشد کسب و کار به صورت آنلاین نیست. اینجا جایی است که خدمات دیجیتال مارکتینگ وارد می شود. این یک راه مقرون به صرفه است که در آن مشاغل کوچک می توانند محصولات خود را بازاریابی و تبلیغ کنند و در عین حال یک نام تجاری معتبر برای کسب و کار ایجاد کنند.


 

چرا باید فروشگاه های آنلاین خود را بهینه کنید؟

کسب و کارها، چه شرکت های کوچک و چه بزرگ، یک هدف مشترک دارند - کسب سود. یکی از انگیزه های آنها برای راه اندازی کسب و کار علاوه بر ایجاد شغل برای جامعه، تغییر در صنعت، یا ارائه چیزی بهتر برای بازار هدف آن، کسب سود است و بهترین راه برای کسب درآمد چیست؟ آنها باید یک حضور تجاری برای دسترسی به مشتریان بالقوه ایجاد کنند. برای اینکه یک کسب و کار کوچک بتواند به این هدف دست یابد، باید ایتدا طراحی سایت فروشگاهی خود را انجام داده و از این طریق سرنخ های بیشتری را برای کسب و کار خود بیاورند تا امکان تضمین آنها را به عنوان مشتری برای کسب و کارشان افزایش دهند.

۱- دریافت ترافیک بیشتر:

طراحی سایت شما چهره تجارت الکترونیک شماست. باید اطمینان حاصل کنید که خریداران بالقوه می توانند به راحتی فروشگاه آنلاین شما را، کشف کنند. روش های بهبود رتبه وب سایت:

  • انتشار منظم محتوای با کیفیت بالا
  • ساخت بک لینک از وب سایت های دیگر
  • بهینه سازی وب سایت برای دستگاه های تلفن همراه
  • بهبود سرعت بارگذاری وب سایت شما

۲- فروش بیشتر در وبسایت::

هنگامی که مشتریان بالقوه ای دارید که از وب سایت شما بازدید می کنند، مهم است که مطمئن شوید قدم بعدی را برمی دارند و خرید می کنند. برای بهینه سازی و اعتماد سازی باید خدماتی در سایت انجام دهید که برخی از موارد در زیر ذکر میشود:

  • بارگذاری سریع
  • پیمایش آسان
  • فراخوان واقدام به عمل مناسب
  • نمایش اطلاعات محصول به صورت برجسته
  • ثبت نظرات مشتریان
  • قرار دادن گزینه های پرداخت متعدد

۳- بهبود قابلیت استفاده از وب سایت

اطمینان از اینکه وب سایت شما برای استفاده آسان است باید در اولویت قرار گیرد، صرف نظر از اینکه شما یک خرده فروش در تجارت آنلاین هستید یا خیر. اگر مشتریان بالقوه نتوانند نحوه استفاده از سایت شما را بیابند، نمی‌خواهند در آن جا بمانند - چه رسد به خرید. در اینجا چند نکته برای بهبود قابلیت استفاده وب سایت شما وجود دارد:

  • مطمئن شوید که مسیریابی شما واضح و قابل درک است
  • از عناوین و سرفصل های صفحه توصیفی استفاده کنید
  • از تصاویر و ویدیوها برای شکستن متن و اضافه کردن علاقه بصری استفاده کنید
  • مطمئن شوید که CTA شما واضح و قابل مشاهده است
  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است
  • نرخ پرش وب سایت تجارت الکترونیک خود را کاهش دهید

۴- ایمن سازی وب سایت

هنگام خرید آنلاین، ایمنی اطلاعات شخصی آنها اولویت اصلی مشتریان است. در واقع، داده های ما نشان می دهد که از هر ۱۰ مصرف کننده ۷ نفر از خرید از یک وب سایت ناامن امتناع می کنند. برای اینکه وب سایت خود را ایمن تر کنید، اقدامات زیر را در نظر بگیرید:

  • نصب گواهی SSL
  • استفاده از رمزهای عبور قوی
  • به روز نگه داشتن نرم افزار
  • به طور منظم از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

با انجام این مراحل، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شخصی مشتریانتان هنگام خرید از وب‌سایتتان امن است.

سرمایه گذاری در سئو بسیار مهم است. سئو یک استراتژی بلند مدت است که می تواند به بهبود رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند و احتمال اینکه مشتریان بالقوه شما را پیدا کنند و از شما خرید کنند را افزایش می دهد. اگر به درستی انجام شود، سئو می تواند ابزار قدرتمندی برای رشد کسب و کار شما باشد.

خدمات سئو چیست؟

خدمات سئو، علاوه بر تمرکز بر تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوا، و ایجاد لینک برای وب سایت های معمولی، بر روی رویکردهای مدرن تر مانند تبلیغ هوشمندانه محصولات برای بهبود نتایج جستجو برای وب سایت ها تمرکز می کنند. از رایج ترین انواع خدمات تجارت الکترونیکی که برای برند شما در دسترس است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجزیه و تحلیل جامع وب سایت برای شناسایی مکان هایی از سایت که نیاز به بهبود دارند
  • شناسایی کلمات کلیدی مرتبط برای صفحات محصول
  • ایجاد محتوای با کیفیت بالا برای وب سایت، از جمله پست های وبلاگ، توضیحات محصول و صفحات فرود
  • بهینه سازی کد و طراحی وب سایت برای دیده شدن بهتر در موتورهای جستجو
  • ارتقاء وب سایت از طریق ایجاد لینک و تعامل در رسانه های اجتماعی

هدف نهایی خدمات سئو افزایش ترافیک وب سایت شما از نتایج جستجوی ارگانیک است. با بهینه سازی سایت خود برای کلمات کلیدی مرتبط و ایجاد بک لینک های با کیفیت بالا، می توانید شانس خود را برای ظاهر شدن در نتایج جستجوی برتر برای آن عبارات افزایش دهید. این باعث می شود بازدیدکنندگان بیشتری به سایت شما بیایند که می تواند منجر به فروش و تبدیل بیشتر شود. اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد تا نتایج حاصل از SEO را مشاهده کنید، اما یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی بلند مدت برای مشاغل است.

مزایای خدمات سئو

مزایای خدمات سئو

خدمات سئو می تواند به برندها کمک کند تا با بهبود رتبه خود در SERP، اعتبار و فروش خود را افزایش دهند. بر کسی پوشیده نیست که ظاهر شدن در صفحه اول گوگل می تواند منجر به افزایش قابل توجه سطح ترافیک شود.

باعث آگاهی از برند می شود

برای اکثر سایت‌ها بهینه‌سازی موتور جستجو برای به رسمیت شناختن نام تجاری کم‌هزینه و کلیدی است. تصور کنید سایت شما در صفحه اول جستجوی گوگل یا در Google Answer Box ظاهر شود.

بهینه سازی قیف بازاریابی

قیف های بازاریابی سنتی – آگاهی، علاقه، تمایل و اقدام – به جریان دائمی مشتریان جدید بستگی دارد. سئو برای ایجاد ترافیک بالای قیف با هزینه کمتر در مرحله آگاهی، حیاتی است.

بهبود محتوا

رقابت برای مشتریان آنلاین شدید است. میانگین نتایج جستجوی صفحه اول در گوگل شامل ۱۸۹۰ کلمه است. محتوای طولانی‌تر و بهینه تر رتبه‌بندی بهتری دارد، زیرا به Google نشان می‌دهد که سایت شما یک منبع جامع برای یک موضوع خاص است. تولید محتوای متنی که شرکت های معتبر انجام دهند اگر بهینه و به روز نگارش شوند میتواند در پیشبرد بهتر رشد وبسایت کمک کند. 

سئو ROI را در کمپین های PPC بهبود می بخشد

SEO و PPC نیز اهداف خرید متفاوتی دارند. سئو بیشتر به سمت ایجاد آگاهی و علاقه برند است، در حالی که PPC برای جستجوهای مبتنی بر هدف مانند "اکنون محصول X را بخرید" مناسب تر است. با استفاده از SEO و PPC با هم، می توانید در تمام مراحل چرخه خرید به مشتریان دسترسی داشته باشید و نرخ تبدیل را افزایش دهید.

تقویت کسب و کار

بنابراین اکنون که ارزش خدمات سئو را برای فروشگاه آنلاین خود درک کرده اید. با بودجه محدود، روی کدام نوع فرآیند سئو باید سرمایه گذاری کنید؟ در اینجا برخی از اصولی و خدمات سئو که باید در برنامه بازاریابی خود در نظر بگیرید بیان شده است:

بهینه سازی جامع در صفحه

صاحبان وب سایت ها باید روی بهینه سازی صفحات خود برای موتورهای جستجو تمرکز کنند. این شامل اطمینان از اینکه عناوین، متا تگ ها و سایر عناصر در جای خود قرار دارند و برای جذب ترافیک از جستجوهای مرتبط بهینه شده اند، می شود.

لینک بیلدینگ و لینک سازی برگشتی

برای اینکه یک سایت رتبه بالاتری داشته باشد، نیاز به لینک هایی از سایت های با کیفیت بالا دارد. خدمات سئوی تجارت الکترونیک می تواند به افزایش تعداد لینک ها به سایت شما و همچنین بهبود کیفیت آنها کمک کند تا تأثیر قوی تری بر رتبه شما داشته باشند.

تولید محتوای غنی از کلمات کلیدی

یکی از مهمترین جنبه های سئو، تولید محتوای غنی از کلمات کلیدی مرتبط با محصولات یا خدمات است. خدمات سئو می تواند به شما در ارائه ایده هایی برای محتوای جدید کمک کند و همچنین به شما کمک می کند تا محتوای موجود را برای دیده شدن بهتر در موتورهای جستجو بهینه کنید.

بهبود سرعت و عملکرد سایت

. خدمات سئو می تواند به شما کمک کند تا مشکلات عملکرد وب سایت خود را شناسایی کرده و بهبودهایی ایجاد کنید که به بازدیدکنندگان امکان بارگذاری سریعتر آن را می دهد.

مدیریت و نظارت بر نتایج

برای اینکه بیشترین بهره را از تلاش‌های سئوی خود ببرید، داشتن سیستمی برای ردیابی و نظارت بر نتایج بسیار مهم است. خدمات سئومی‌تواند گزارش‌های منظمی از دید موتور جستجو، ترافیک و تبدیل‌های وب‌سایت شما ارائه دهد تا بتوانید ببینید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیاز به بهبود دارد.

وقتی صحبت از سئوی تجارت الکترونیک می شود، مهم است که به یاد داشته باشید که موفقیت زمان و تلاش می خواهد. با استفاده از خدمات یک ارائه دهنده باتجربه سئوی تجارت الکترونیک، می توانید شانس خود را برای دستیابی به دید بهتر در موتورهای جستجو، افزایش ترافیک و تبدیل های فروش بالاتر افزایش دهید.

نظارت بر موفقیت سئو

همانطور که شرکت خدمات سئو موفقیت شما را زیر نظر دارد، سلامت وب سایت شما را نیز بررسی میکند. اگر مشکلاتی در طراحی یا معماری وب سایت شما وجود دارد، باید در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود. یک شرکت خوب سئو تیمی از توسعه دهندگان وب خواهد داشت که می توانند مطمئن شوند که وب سایت شما به روز است و به خوبی کار می کند. کارشناسان سئوعلاوه بر نظارت بر سلامت وب سایت شما، رقبای شما را نیز زیر نظر خواهند داشت. آنها می خواهند ببینند که شما در مقایسه با آنها چقدر خوب عمل می کنید. این اطلاعات می تواند به آنها کمک کند تا استراتژی های خود را به خوبی تنظیم کنند تا بتوانند شما را در بازی شما شکست دهند.

مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ دو کسب و کار تجارت الکترونیکی شبیه هم نیستند. آنچه برای یک شرکت کار می کند ممکن است برای شرکت دیگر کارساز نباشد. به همین دلیل است که استخدام شرکت‌های خدمات سئو که می‌توانند خدمات خود را متناسب با نیازهای خاص شما تنظیم کنند، بسیار مهم است.

هزینه خدمات سئو

از آنجایی که تعداد خریداران آنلاین همچنان در حال افزایش است، مشاغل به اهمیت خدمات سئو پی برده اند. کسب‌وکارها با بهینه‌سازی وب‌سایت خود برای موتورهای جستجو، می‌توانند بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنند، سرنخ‌ها و فروش بیشتری تولید کنند و در نهایت سود خود را افزایش دهند.

برای استراتژی و سئو وبسایت، اکثر ارائه دهندگان خدمات سئو، هزینه ماهانه ای را دریافت می کنند که این قیمت بسته به اندازه وب سایت، تعداد محصولات و خدماتی که دارید، سطح رقابت در صنعت شما و عوامل دیگر می تواند بالا یا پایین برود.

در پایان هزینه خدمات سئو به نیازهای خاص شما بستگی دارد. اگر می خواهید بیشترین بهره را از سرمایه گذاری خود ببرید، بهتر است با یک شرکت معتبر و با تجربه سئو کار کنید که می تواند به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی آنلاین شما کمک کند. در ادامه بهترین شرکت های خدمات سئو در ایران معرفی میشوند:

معرفی اجمالی بهترین شرکت های خدمات سئو: 

بهترین شرکت های سئو

شرکت سئو ایراکد:

ایراکد به آدرس اینرنتی https://iracode.com/  با بیش از ۱۷ سال خدمت منصفانه در زمینه تجارت آنلاین دارای نمونه کارهای ملی و بین المللی زیادی میباشد. این شرکت از سال ۱۳۹۵ فعالیت دیجیتال مارکتینگ خود را آغاز نمود و توانست در مدت کم نمونه کارهای سئو زیادی را رقم بزند .از جمله خدمات این شرکت میتوان به طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، خدمات سئو، مشاوره و پشتیبانی سئو نام برد. سئو سایت فروشگاهی، سئو سایت خدماتی، سئو سایت شرکتی و ... از تخصص های این شرکت در حوزه خدمات سئو میباشد. از جمله نمونه کارهای خدمات دیجیتال مارکتینگ و سئو ایراکد میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

سئو سایت هلدینگ مهاجرتی هرمس اپلای

سئو سایت کاریابی بین المللی کاربین

سئو سایت هلدینگ حقوقی هرمس اپلای

سئو سایت املاکی گرین لند

سئو سایوت فروشگاهی گرین لیست

سئو سایت خدماتی فروشگاهی ابنیه پایدار سبز

سئو سایت فرشگاهی ابزاربادی

سئو سایت فروشگاهی کنگ سی

سئو سایت خدماتی شاپ ساز

سئو سایت شرکتی ایراکد

شرکت وبسیما:

این شرکت که نزدیک به ۸ سال است فعالیت خود را آغاز نموده است جزئی از بهترین شرکت های سئو است که اکنون در زمینه طراحی سایت هم فعالیت میکند.

خدمات سئو این شرکت مربوط به مشاوره سئو، پشتیبانی سئو و... است. برای اطلاع از قیمت ها و اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت این مجموعه حرفه ای سر بزنید. 

شرکت سئو نیوسئو:

این شرکت فعالیت ود را حدود ۶ سال است که آغاز نموده و در حوزه سئو خود را برند کرده است. خدمات این شرکت در حوزه تجارت آنلاین شامل: خدمات طراحی سایت، سئو سایت، مشاوره سئو و بازریابی اینترنتی میباشد. 

شرکت سئو کار

نمونه کارها و قدرت خود وبسایت سئو کار دلیلی بردانش قوی و سئو پیشرفته این سایت میباشد. به همین دلیل آوردن نم این شرکت به عنوان بهترین شرکت خدمات سئو اتفاقی نیست. خدمات شرکت سئو کار در حوزه سئو عبارتد از سئو تخصصی سایت، طراحی سایت و مشاوره سئو .

شرکت سئو ۲۴:

این شرکت فعالیت خود را از سال ۸۵ آغاز نموده است و نمونه کارهای زیادی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ها دارد. خدمات سئو این مجموعه عبارت است از : سئو سایت، مشاوره، پشتیبانی و طراحی سایت.


 

کد خبر: ۲۲۱٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha