۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
 ۷۰۰ طرح اقتصادی درزنجان در دست اجرا است
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان:

۷۰۰ طرح اقتصادی درزنجان در دست اجرا است

زنجان-رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان، گفت: در استان زنجان ۷۰۰ طرح اقتصادی ، فرهنگی؛ علمی ، کشاورزی و اجتماعی با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است. 

به گزارش خبرنگار بازار، رامین میرزایی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در محل استانداری زنجان،با بیان اینکه راه اندازی پروژه راه اندازی اینترنت پر سرعت به روستاهای بالای ۲۰ خانوار دراستان ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: باید روند اجرای پروژه ها به مردم گزارش داده شود. 

وی با بیان اینکه ۲۶ پروژه مصوب اقتصاد مقاومتی این استان برای سال ۹۹ پیش بینی شده است، اظهار کرد: از مجموع این پروژه‌ها ۱۲ مورد مربوط به جهش تولید است و با اجرایی شدن این پروژه ها تحول خوبی در اشتغال استان ایجاد می شود. 

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان، گفت: از جلسات آینده ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، هر یک از دستگاه‌ها مسائل، موانع و مشکلات موجود در مسیر اجرای این پروژه‌ها را گزارش داده داده تا مشکلات شناسایی و رفع شود. 

میرزایی تاکید کرد: در سال جاری بیش از هشت میلیارد تومان برای زیرساخت‌ها در بخش گاز به شرکت گاز استان تخصیص داده شده است. 

وی گفت: طی سال گذشته ۲۷ واحد تولیدی کوچک و متوسط تعطیل شده در استان زنجان به چرخه تولید وارد شد و برای بیش از ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، تصریح کرد:، گفت: در استان زنجان ۷۰۰ طرح اقتصادی ، فرهنگی؛ علمی ، کشاورزی و اجتماعی با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است. 

میرزایی افزود: تامین مواد اولیه کارخانه ها ، اعطای تسهیلات برای رونق تولید و تجهیزایستگاه ریلی بناب برای ترخیض کالا درزنجان باید به جد دنبال شود. 

کد خبر: ۲۲٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha