۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
رونمایی از اپلیکیشن پیام رسان جدید گوگل برای اندروید
گوگل خبر داد

رونمایی از اپلیکیشن پیام رسان جدید گوگل برای اندروید

شرکت گوگل که مدتی است کار بر روی توسعه سرویس های سیستم عامل اندروید را آغاز کرده، از اضافه شدن امکان علامت گذاری پیام خوانده و خوانده نشده در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش بازار؛ شرکت گوگل که مدتی است کار بر روی توسعه سرویس های سیستم عامل اندروید را آغاز کرده، از اضافه شدن امکان علامت گذاری پیام خوانده و خوانده نشده در آینده نزدیک خبر داد.

بر اساس این گزارش، گوگل قرار است به زودی از سرویسی جدید پیام رسانی خود به نام مجیک کامپوز (Magic Compose) رونمایی کند که قابلیت های بسیار بیشتری از سرویس فعلی پیام رسانی اندروید خواهد داشت.

از جمله قابیلت های این سرویس جدید می توان به علامت گذاری و تفکیک پیام های خوانده شده و نخوانده شده اشاره کرد که شباهت بیشتری میان این سیستم عامل وی ویندوز ایجاد خواهد نمود.

همچنین سرویس پیام رسانی جدید اندروید توانایی بیشتری در تشخیص و مسدود سازی پیام های اسپم خواهد داشت که می تواند تا حد زیادی به مسدود سازی پیامک های تبلیغاتی و مزاحم کمک کند.

گفته می شود این سیستم جدید اکنون در مرحله آزمایشی (نسخه بتا) قرار داشته و پس از پاس کردن تمامی تست های لازم به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران گوشی های اختصاصی گوگل یعنی «پیکسل» می توانند اکنون از نسخه بتا از اپلیکیشن استفاده نمایند.

لازم به ذکر است، گوگل طی ماه های گذشته چندین بار نسبت به آپدیت و افزایش امکانات اپلیکیشن پیام رسان اندروید اقدام نموده که تاکنون قابلیت های زیادی از جمله امکان سوئیچ شدن این اپلیکیشن با اپلیکشن تماس تصویری گوگل یعنی «گوگل میت» برای کاربران فراهم شده است.

کد خبر: ۲۲۱٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ماهان IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      0 0
      خیلی خیلی خوشحال هستم