۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
۱۹۰واحدتولیدی و صنعتی نیمه‌تمام در زنجان احیا و راه‌اندازی شد
رئیس سازمان صمت زنجان:

۱۹۰واحدتولیدی و صنعتی نیمه‌تمام در زنجان احیا و راه‌اندازی شد

زنجان-رئیس سازمان صمت زنجان،گفت: در سال گذشته ۱۹۰واحدتولیدی و صنعتی نیمه‌تمام در استان زنجان احیا و راه‌اندازی شد که در اشتغال استان هم بسیار موثر بوده است. 

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر فغفوری  ظهر دوشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در محل استانداری زنجان، بر تقویت و احیای واحدهای تولیدی  تعطیل در استان تاکید کرد و گفت: در سالجاری این واحدها وارد چرخه تولید می شوند.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۷ واحد تولیدی، احیا شد، اظهار کرد: در همین بازه زمانی بیش از ۱۶۳ مورد پروانه بهره‌برداری صادر شده  که در مجموع ۱۹۰واحد نیمه‌تمام، احیا و راه‌اندازی شد که در اشتغال استان هم بسیار موثر بوده است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، گفت: در سال جهش تولید کارهایی مجزا از وظایف ذاتی انجام  خواهیم داد و هر فعالیت صنعتی برای توسعه استان با رویکرد جهش تولید و متفاوت از سال‌های گذشته انجام می‌شود.

فغفوری تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود، زنجان می‌تواند بندر خشک صادراتی شمال‌غرب کشور باشد که اگر این مهم محقق شود یک تحول اساسی در حوزه ریلی و ترخیص کالا اتفاق می افتد. 

وی با بیان اینکه در سال جاری حداقل سه پروژه صنعتی در استان زنجان به بهره برداری می رسد، گفت: سرمایه گذاری هزینه شده برای این تعداد پروژه بیش از سه هزار میلیارد تومان است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، ابراز کرد: مهم‌ترین سیاست کشور و حوزه تولید، حفظ و صیانت از اشتغال و تولید موجود است و همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط به حوزه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی باید در خدمت تولید باشند. 

فغفوری افزود: افزایش حجم صادرات و ایجاد تنوع در محصولات سبد صادراتی  در سال جهش تولید به جد دنبال می شود.

کد خبر: ۲۲٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha