۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد اروند با شرکت نفت و گاز اروندان
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگو با بازار:

انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد اروند با شرکت نفت و گاز اروندان

آبادان- زارعی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد اروند با شرکت نفت و گاز اروندان منغقد شد.

علی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران تفاهم نامه و قراردادهای مهمی در راستای توسعه اقتصادی منطقه آزاد اروند با شرکت‌های بزرگ نفتی منعقد شد.

وی افزود: در تفاهم نامه مشترکی که با شرکت نفت و گاز اروندان به امضا رسید بر چندین موضوع تأکید داشتیم که مهم‌ترین آن جذب سرمایه‌گذار جهت توسعه میادین غرب کارون است که در اختیار شرکت نفت و گاز اروندان است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد: برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز توسعه میادین غرب کارون نیز مقرر شد آموزش نیروی عظیم این صنعت با ایجاد پردیس بین المللی فنی و حرفه‌ای در دستور کار طرفین قرار گیرد.

رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت صنایع بالادستی و پائین دستی، منطقه آزاد اروند ظرفیت ایجاد نمایشگاه سالیانه نفت، گاز و پتروشیمی اروند را دارا است که بر همین اساس برنامه ریزی شد برپایی این نمایشگاه با مشارکت شرکت های نفتی بویژه نفت و گاز اروندان، برای سال آینده پیگیری شود.

کد خبر: ۲۲۱٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha