۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
برخورد قاطع با محتکران خودرو در آذربایجان غربی
معاون سازمان صمت آذربایجان غربی تاکید کرد

برخورد قاطع با محتکران خودرو در آذربایجان غربی

ارومیه- معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: اگر نمایندگی های خودرو به موقع خودرو های صفر کیلومتر موجود در انبار و پارکینگ های خود را اعلام موجودی نکنند، به عنوان محتکر خودرو به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی، علیرضا محمودی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای نظارت بر قیمت و بازار خودرو و همچنین در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان در حوزه خودرو اگر نمایندگی های خودرو به موقع خودرو های صفر کیلومتر موجود در انبار و پارکینگ های خود را اعلام موجودی نکنند، به عنوان محتکر خودرو به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

وی افزود: با تشکیل اکیپ مشترک بازرسی با حضور بازرسان صنعت، معدن و تجارت، پلیس آگاهی، اتاق اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی استان بازرسی از پارکینگ ها، مراکز نگهداری خودرو اعم از مراکز مجاز و غیر مجاز و نمایندگی ها آغاز شده است.

محمودی تأکید کرد: با هماهنگی پلیس راهور استان و نمایندگی های خودرویی، از این پس، نصب پلاک تمام خودرو های صفر کیلومتر در داخل نمایندگی انجام شده و سپس تحویل خریدار خواهد شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اضافه کرد: طی بازرسی های انجام شده در روزهای گذشته چند خودروی صفر کیلومتر انبار شده در یکی از محوطه های غیر مجاز کشف شده که این پرونده در حال طی مراحل قانونی بوده و بعد از تکمیل فرایند رسیدگی جهت بررسی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.

کد خبر: ۲۲٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha