۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
خودروسازان با ایجاد عطش در بازار به دنبال افزایش قیمت خودرو هستند
نماینده مردم اراک در مجلس:

خودروسازان با ایجاد عطش در بازار به دنبال افزایش قیمت خودرو هستند

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: تولید خودروسازان مناسب است اما این شرکت‌ها همه تولیدات خود را روانه بازار نمی‌کنند تا در بازار عطش ایجاد کنند، این سیاستی است که خودروسازان پیگیری می‌کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدحسن آصفری درباره وضعیت بازار خودرو، گفت: مهم‌ترین موضوع در بحث گرانی خودرو رها بودن شرکت‌های خودروسازی است که دستگاه‌های نظارتی باید بر عملکرد خودروسازان نظارت کنند.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انحصار بازار خودرو باید یک بار بدون محدودیت شکسته شود و همه افراد بتوانند به راحتی خودرو وارد کنند تا خودروسازان بدانند که در بازار بی‌رقیب نیستند و نمی‌توانند سلیقه‌ای عمل کنند.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو با هیچ منطقی پذیرفتنی نیست، اضافه کرد: عرضه خودرو در بورس موجب افزایش قیمت در این بازار شد؛ باید شرایطی فراهم شود که متقاضیان واقعی بتوانند به راحتی خودرو خریداری کنند.

عضو هیات رییسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تصریح کرد: در حال حاضر افراد بسیاری نیازی به خرید خودرو ندارند اما از آنجا که این بازار به محیطی پرسود تبدیل شده، به سراغ خرید خودرو می‌روند.

آصفری افزود: تولید خودروسازان مناسب است اما این شرکت‌ها همه تولیدات خود را روانه بازار نمی‌کنند تا در بازار عطش ایجاد کنند، این سیاستی است که خودروسازان پیگیری می‌کنند تا مردم را تشنه نگه دارند و قیمت خودرو را افزایش دهند.

کد خبر: ۲۲۱٬۷۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha