۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
۷۰ میلیارد تومان اعتبار به فرودگاه شهدای سمنان اختصاص یافت
استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

۷۰ میلیارد تومان اعتبار به فرودگاه شهدای سمنان اختصاص یافت

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان گفت: برای فرودگاه شهدای سمنان در سفر استانی دور اول حجت الاسلام رئیسی ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خاتمه بازدید از فرودگاه شهدای سمنان بیان کرد: برای این فرودگاه در سفر دور اول استانی رئیس جمهور به سمنان ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد تا بتوانیم شاهد تکمیل زیرساخت های این طرح باشیم.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۵ میلیارد تومان از این اعتبارات اختصاص یافته است، افزود: تکمیل جایگاه سوخت فرودگاه سمنان یکی از طرح هایی است که مورد پیگیری قرار دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه فرودگاه شهدای سمنان مرزهوایی دارد در نتیجه برای استان می‌تواند در کنار فرودگاه شاهرود اهمیت ویژه داشته باشد، ابراز داشت: نزدیکی گمرک و شهرک‌ صنعتی به فرودگاه سمنان دیگر مزیت این فرودگاه است.

هاشمی با بیان اینکه برقراری پرواز و اعزام زائران به عتبات عالیات در ماه محرم و صفر سال ۱۴۰۲ از دیگر برنامه های در دست پیگیری است، تاکید داشت: پروازهای بین المللی می تواند توسعه خوبی به فرودگاه سمنان ببخشد.

وی با بیان اینکه تکمیل محوطه‌سازی، رفع نواقص و تکمیل جایگاه سوخت و زیباسازی بلوار ورودی فرودگاه توسط شهرداری از دیگر اقدامات این فرودگاه است که باید صورت گیرد، بیان کرد: پیگیری به منظور تخصیص مابقی اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان در خصوص فرودگاه شهدای سمنان صورت می پذیرد.

کد خبر: ۲۲۱٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha