۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲
۱۵۱۱ پرونده سرمایه گذاری در زنجان ثبت شد
مدیرکل اموراقتصادی و دارایی زنجان:

۱۵۱۱ پرونده سرمایه گذاری در زنجان ثبت شد

زنجان- مدیرکل اموراقتصادی و دارایی زنجان گفت: در حوزه رسیدگی به پرونده‌های سرمایه‌گذاری استان طی سال گذشته یک هزار و ۵۱۱ پرونده به ثبت رسیده است.

به گزارش بازار و به نقل از دارایی زنجان، محمد رضا نادری گفت: در حوزه رسیدگی به پرونده‌های سرمایه گذاری استان در سال گذشته یک هزار و ۵۱۱ پرونده به ثبت رسیده است.

وی اینکه پنجره واحد و اطلس سرمایه‌گذاری استان در دست اجرا است، افزود: اطلس سرمایه گذاری استان طی ماه آینده نهایی و به سرانجام خواهد رسید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان گفت: زمان‌بر بودن فرآیندهای صدور مجوز و ضعف در هماهنگی بین دستگاه‌ها، نبود بانک اطلاعاتی جامع و … از جمله این مشکلات در نبود پنجره واحد در استان بود.

نادری افزود: ارتقای هماهنگی بین دستگاه‌ها، بهره‌مندی از نیروی انسانی توانمند، ایجاد امکان پایش وضعیت و… از جمله اهداف ایجاد پنجره واحد است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان با بیان اینکه در این راستا فرآیندهای مختلفی در این پنجره تعریف شده است که دستگاه‌ها ملزم هستند که به فرآیندهای تعریف شده در زمان مشخص پاسخ دهند، گفت: شهرستان‌ها باید در پاسخ‌دهی به فرآیندهای تعریف شده باید قدری تسریع داشته باشند تا پس از بازگشت و پاسخ به استعلامات و جمع‌بندی آن در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان موارد برای تصمیم‌گیری نهایی به دبیرخانه و کارگروه‌های مربوطه ارجاع داده شود.

نادری با بیان اینکه هر چند در صدور مجوزها و پاسخ استعلامات از وضعیت مطلوبی برخورداریم، افزود: اصلاح مستمر روندی و محتوای ۳۵ فرآیند بین دستگاهی، ایجاد شبکه‌ای از ۳۱ دستگاه استانی، برگزاری جلسات متعدد هم‌اندیشی و برگزاری جلسات آموزش روند اجرای فرایندها و … از جمله اقدامات صورت گرفته است.

کد خبر: ۲۲۱٬۶۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha