۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
۱۱ طرح برق رسانی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد
با حضور رئیس جمهور؛

۱۱ طرح برق رسانی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

چابهار- ۱۱ طرح شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با اعتبار ۴۱۰ میلیارد ریال با حضور رئیس جمهور ایران اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر پنجشنبه در ادامه سفر به جنوب استان سیستان و بلوچستان ۱۱ پروژه برق رسانی را در این منطقه افتتاح کرد. به گفته مسئولان وزارت نیرو برای این طرح ها ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

با اجرای این طرح برقرسانی حدود ۱۴ هزار خانوار در جنوب استان سیستان و بلوچستان از نعمت برق برخوردار شدند.

توسعه شبکه برق روستایی در شهرستان نیکشهر یکی از این ۱۱ طرح بود که با هدف ارتقای برقرسانی به مردم این شهرستان اجرایی شد. در این شهرستان همچنین احداث شبکه فشار متوسط با هادی روکش دار جهت تعدیل فیدر دیرمان بخش پلان نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

سومین طرح نیز مرتبط با نیک شهر بود. امروز با حضور مسئولان طرح نصب یک دستگاه بوستر در این شهرستان به صورت همزمان و متمرکز به بهره برداری رسید.

احداث و اصلاح حدود ۸۳ کیلومتر شبکه برق، نصب ۲۶ دستگاه ترانسفورماتور و یک دستگاه بوستر دیگر طرح افتتاح شده امروز با حضور رئیس هیئت دولت سیزدهم بود.

سهم چابهار و کنارک نیز از افتتاح ۱۱ طرح برقرسانی در جنوب سیستان و بلوچستان جابجایی پایه‌های معابر روستایی بود.

رفع افت ولتاژ روستایی در شهرستان‌های دشتیاری و نیکشهر، تعویض شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در شهرستان‌های دشتیاری، چابهار و نیکشهر از دیگر طرح هایی بود که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت تا تعداد خانوار بیشتری از برق دارای کیفیت بهره مند شوند.

برق‌رسانی به ۵۰۰ واحد از مجموع هزار واحد منطقه مرادآباد چابهار، از جمله دیگر طرح‌هایی بود که امروز با حضور رئیسی به صورت متمرکز افتتاح شد.

کد خبر: ۲۲۱٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha