۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲
مبنای دولت در اجرای عدالت آمایش سرزمینی است/ سیستان و بلوچستان نیازمند کار بیشتر
رئیس جمهور:

مبنای دولت در اجرای عدالت آمایش سرزمینی است/ سیستان و بلوچستان نیازمند کار بیشتر

کنارک- رئیس جمهور به بیان اینکه مبنای دولت در اجرای عدالت آمایش سرزمینی است، گفت: در سیستان ‏و بلوچستان باید کار بیشتری نسبت به نقاط دیگر صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در آغاز سفر به سواحل مکران و کنارک در جنوب استان سیستان و بلوچستان در سخنانی در پاویون فرودگاه کنارک ضمن اشاره به اهداف این سفر بیان کرد: به منظور پیگیری مصوبات سفر قبلی انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای توسعه یافتگی منطقه با توجه به ظرفیت های اقتصادی، موضوعاتی مطرح است که به آنها ورود خواهیم کرد، افزود: مبنای ما در اجرای عدالت، آمایش سرزمینی است لذا مشخص است در سیستان ‏و بلوچستان باید کار بیشتری نسبت به نقاط دیگر صورت گیرد.

رئیس جمهور به بیان اینکه توجه به ظرفیت های سیستان و بلوچستان در زمره برنامه های دولت است، تاکید کرد: تا جایی پیگیر مسائل این استان هستیم که برای ما مسجل شود موضوعاتی که مطرح شده، به تحقق پیوسته است، همچنین تلاش ما این است که مردم نیز این خدمات را احساس و درک کنند.

رئیسی با بیان اینکه با نخست وزیر پاکستان در مرز پیشین شهرستان راسک نیز دیداری خواهیم کرد، گفت: برای طرح‌ها اقتصادی و گردشگری جاده‌ای و زیرساخت‌های منطقه ‏برنامه‌ریزی خوبی صورت خواهد گرفت.

وی در دیگر بخش سخنان خود خواستار توجه بیشتر مسئولان استان سیستان و بلوچستان به مقوله جذب سرمایه‌گذار و حمایت از آن در مکران شد و افزود: سواحل مکران ظرفیت بسیاری خوبی برای اقتصاد، ‏گردشگری و اقتصاد دریا دارد.

کد خبر: ۲۲۱٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha