۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
۷۸۰ متر از تونل مسیر «ایلام-مهران» حفاری شد
مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام:

۷۸۰ متر از تونل مسیر «ایلام-مهران» حفاری شد

ایلام - مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تاکنون ۷۸۰ متر از تونل ۸۴۰ متری راه کربلا در مسیر «ایلام-مهران» حفاری شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام، علی اصغر کاظمی اظهار کرد: طول پروژه از میدان ارغوان تا پایانه مرزی مهران ۱۰۲ کیلومتر است که ۸۲ کیلومتر آن به صورت چهار خطه اجرا شده و ۲۰ کیلومتر باقیمانده در قالب سه قطعه در دست اقدام  است.

وی افزود: یکی از مهمترین پروژه های این مسیر، احداث تونل اول راه کربلا است که از ۸۴۰ متر طول تونل اول راه کربلا تاکنون ۷۸۰ متر آن حفاری شده است و تا پایان ماه آینده (تیر ماه) حفاری پایان می یابد.

کاظمی تصریح کرد: هم اکنون پیمانکاران قطعات مختلف به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا ۶۰ متر باقی مانده از حفاری تونل اول راه کربلا (کیلومتر ۵) را قبل از پایان سال جاری تکمیل کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از حفاری کامل تونل دوم راه کربلا (کیلومتر۱۰) به طول ۷۴۰ متر نیز خبر داد و یادآور شد: آماده سازی دیواره ها برای اجرای لاینینگ (طاق بتونی) در این مسیر در حال انجام و کف کنی این مسیر نیز به پایان رسیده است.

وی افزود: فقدان آزادراه در استان یکی دیگر از مسائل پیش روی ما بود که با تلاش های صورت گرفته خوشبختانه دو آزادراه از سمت شمال به نام کربلا هدف گذاری و فاز اول آن به طول ۵۰ کیلومتر شروع به فعالیت کرده است و به زودی فاز دوم آن نیز آغاز به کار خواهد کرد.

کد خبر: ۲۲٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha