۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
محصولات آرین دیزل، پرفروش‌ترین‌های بازار ایران

محصولات آرین دیزل، پرفروش‌ترین‌های بازار ایران

همان‌طور که می‌دانیم کامیونت جک جزو بهترین کامیونت‌های چینی در ایران است.

به گزارش بازار، همان‌طور که می‌دانیم کامیونت جک جزو بهترین کامیونت‌های چینی در ایران است که به‌واسطه‌ی عملکرد فوق‌العاده، قیمت مناسب و خدمات پس از فروشی که دارد نظر بسیاری از کامیون‌داران را به خود جلب کرده و از رقبای اروپایی خود سبقت گرفته است. هدف از نوشتن این مقاله معرفی کامل شرکت آرین دیزل و انواع کامیونت جک می‌باشد.

معرفی شرکت جک

شرکت جک موتور یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های خودروسازی در کشور چین است که تأسیس آن به سال ۱۹۶۴ میلادی باز می‌گردد. در حال حاضر ۱۸۰۰۰ نفر برای تولید محصولات مختلف در این شرکت خودروسازی مشغول به فعالیت هستند. ظرفیت تولید سالانه این شرکت ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو اعم از سواری، ون، اتوبوس، خودروهای تجاری سنگین و نیمه‌سنگین است و تمامی محصولات جک نظیر کامیونت جک ۶ تن، کامیون جک ۸ تن، جک ۹ تن و... از جمله تولیدات شرکت جک موتورز هستند.

شرکت آرین دیزل

نمایندگی انحصاری شرکت جک موتورز در ایران را شرکت آرین دیزل بر عهده دارد و با بهره‌گیری از مهندسان باتجربه در عرصه خودروسازی، به تولید و مونتاژ کامیون جک در تناژهای مختلف باری می‌پردازد. باتوجه‌به این موضوع که شرکت آرین دیزل تا به الان خودروهای باکیفیت، سازگار با اقلیم ایران، شرایط فروش متنوع و خدمات پس از فروش را در اختیار مشتریان قرار داده توانسته درصد بالایی از فروش را در بازار خودروسازی به خود اختصاص دهد.

محصولات ارائه شده توسط شرکت آرین دیزل

  • کامیونت ۶ تن جک

وزن ناخالص کامیونت جک ۶ تن، ۶۰۰۰ کیلوگرم بوده و به‌منظور حمل و جابه‌جایی بارهایی با وزن ۶ تن طراحی شده است. موتور استفاده شده در این کامیون از نوع cummins isf۳.۸s۵۱۵۴ و سیستم سوخت‌رسانی آن common rail است.

توان موتور کامیونت جک ۶ تن حدود ۱۵۴ اسب بخار و گشتاوری که ارائه می‌دهد در حدود ۵۰۰ نیوتن متر است و می‌توان گفت از نظر قدرت و عملکرد در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به راحتی می‌تواند به جابه‌جایی سنگین‌ترین بارها بپردازد.

سیستم ترمزی که کامیونت ۶ تن جک از آن بهره می‌برد از نوع دو مدار مستقل بادی بوده و به سیستم‌های نظیرabs/ebs/esc تجهیز شده است. وجود این سیستم‌های ترمز، امنیت کامیونت جک را تا چندین برابر افزایش می‌دهد.

کامیونت جک

کامیونت ۸ تن جک

کامیونت جک ۸ تن دارای وزن ناخالص ۸۵۰۰ کیلوگرم بوده و در مقایسه با کامیونت ۶ تن جک قادر به حمل بارهای سنگین‌تری است؛ لذا افرادی که می‌خواهند بارهای سنگین‌تری را حمل کنند از این خودرو برای انجام فعالیت‌هایی مانند حمل بار درون و برون شهری استفاده می‌کنند.

کامیونت جک ۸ تن و ۶ تن هر دو از قدرت موتور یکسان و استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار هستند؛ لذا می‌توان گفت کامیونت‌های جک از نظر قدرت موتور و عملکرد، تفاوتی با یکدیگر ندارند و فقط در تناژ باری با هم تفاوت دارند. نوع کابین این نوع از کامیونت جک به‌صورت خواب‌دار بوده و راننده برای رفع خستگی می‌تواند از آن استفاده کند.

کامیون جک

کامیونت ۹ تن جک

ظرفیت حمل بار کامیونت جک ۹ تن از سری‌های قبلی این کامیونت‌ها بیشتر بوده و قادر به جابه‌جایی بارهایی با وزن ۹۰۰۰ کیلوگرم می‌باشد که نسبت به سایر کامیونت‌های جک مزیتی عالی محسوب می‌شود. این نوع کامیونت جک همانند سایر کامیونت‌های آرین دیزل، از مدل موتور کامینز، استاندارد آلایندگی یورو ۵ و سیستم سوخت‌رسانی common rail بهره می‌برد. توان موتور این نوع کامیون همانند سایر کامیونت‌های این برند ۱۵۴ اسب بخار و میزان گشتاوری آن ۵۰۰ نیوتن‌ متر است.

سیستم ترمز این خودروی سنگین دارای دو مدار مستقل بادی بوده و به سیستم‌هایی اعم از abs، ebs و esc مجهز می‌باشد که مجموعه این سیستم‌های ترمز امنیت خوبی را برای رانندگان عزیز فراهم کرده است. همچنین نوع کابینی که برای این خودرو طراحی شده، از نوع خواب‌دار بوده و این ویژگی خوبی برای رانندگان در هنگام رانندگی طولانی مدت و مسیرهای بین راهی محسوب می‌شود.

ون و مینی‌بوس sunray

ون و مینی‌بوس sunray با بهره‌گیری از موتور چهارسیلندر دیزلی خطی HFC۴DE۱-۱D یکی از محبوب‌ترین محصولات آرین دیزل به‌شمار می‌رود. استاندارد آلایندگی یورو ۵، توان موتور ۱۴۷ اسب بخار و گشتاوری ۳۵۵ نیوتن متر باعث شده این محصولات طرفداران بی‌شماری را به خود اختصاص دهند.

سیستم ترمز جلو و عقبی که برای ون و مینی‌بوس سانری به‌کاررفته از نوع دیسکی بوده و علاوه‌بر آن به سیستم‌های ترمزی نظیر ABS+EBD و ESC تجهیز شده است که امکان فعالیت این خودروها را حتی در مسیرهای لغزنده، جاده‌هایی با شیب تند و صعب‌العبور فراهم کرده است.

مینی بوس و ون سانری به امکانات رفاهی اعم از فرمان هیدرولیکی، شیشه‌بالابر برقی، درب کشویی، تنظیم دستی شش‌جهته صندلی راننده، رادیو (USB)، تاخوگراف و... مجهز می‌باشد که مجموع این امکانات رفاه و آسایش را برای راننده این خودروها به ارمغان آورده است.

ون و مینی بوس سانری

کشنده شاکمن X۵۰۰۰

کشنده شاکمن یکی از شناخته شده‌ترین محصولات شرکت آرین دیزل است که برای ساخت آن از موتور Cummins isz۵۲۰ استفاده شده است. قدرت موتور ۵۲۰ اسب بخار، گشتاوری ۲۴۶۰ نیوتن متر و استاندارد آلایندگی یورو ۵، کشنده آرین دیزل باعث شده تا این کامیون شاکمن جزو باکیفیت‌ترین و پرقدرت‌ترین کشنده‌های موجود در بازار خودروسازی به شمار رود. وزن مجموع ناخالص کشنده شاکمن X۵۰۰۰ حدود ۴۴۰۰۰ کیلوگرم است به این معنی که قادر است بارهایی تا وزن ۴۴ تن را به راحتی حمل نماید.

کشنده شاکمن

سیستم‌های ترمز جلو و عقب از نوع دیسکی بوده و دو مدار مستقل پنوماتیک است. همچنین سیستم ترمز اضطراری AEBS، سیستم کنترل پایداری خودرو ESC، سیستم کنترل لغزش ASR و سیستم هشدار انحراف از مسیر LDWS از سیستم‌هایی هستند که برای تولید این خودرو استفاده و باعث شده این کشنده حتی در سخت‌ترین شرایط بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

شرایط فروش محصولات آرین دیزل به چه صورت است؟

باتوجه‌به تورم حاکم در کشور و افزایش قیمت بی‌رویه ماشین‌آلات سنگین بسیاری از افراد به‌صورت نقدی قادر به خرید کامیون جک نیستند، شرکت آرین دیزل هر چند وقت یکبار محصولات جک را هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی به فروش می‌رساند. بدین ‌ترتیب افراد با هر بودجه‌ای که داشته باشند می‌توانند محصولات آرین دیزل را خریداری نمایند.

کد خبر: ۲۲۱٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha