۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
تکمیل دو پروژه مسکن زنجان در گرو تامین دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است
مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی زنجان:

تکمیل دو پروژه مسکن زنجان در گرو تامین دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است

زنجان - مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی زنجان گفت: برای اتمام اجرای دو پروژه مسکن وصال ابهر و امید هیدج بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیاز است.  

به گزارش خبرنگار بازار،رضا خواجه ای منش ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان،گفت: دو پروژه در بخش اقتصادی در حوزه مسکن استان وجود دارد که برای افراد زیادی اشتغال ایجاد می کند. 

وی به پروژه ۵۸ واحدی مسکن وصال ابهر اشاره کرد و یاد آور شد: این پروژه بیش از ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و  تاکنون بیش از ۲۶ میلیارد ریال هزینه شده است. 

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی زنجان، با بیان اینکه برای پروژه امید هیدج  تاکنون بیش از ۳۸ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: در مجموع بیش از ۶۴ میلیارد ریال برای این دو پروژه مسکن اقتصاد مقاومتی هزینه شده است. 

خواجه ای تاکید کرد: برای اتمام اجرای این  دو پروژه مسکن بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیاز است.  

وی  افزود: در اجرای این دو پروژه برای بیش از ۲۱۰ نفر اشتغال ایجاد شده است و امیدواریم با اجرای پروژه های مسکن اشتغال تقویت شود. 

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی زنجان، ابراز کرد: منظومه‌های روستایی در زنجان به‌صورت نمونه اجرا می‌شود و منظومه روستایی از تجمع چند مجموعه روستا شکل می‌گیرد. 

خواجه ای تاکید کرد: تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی، مقاوم سازی و بهسازی واحدهای مسکونی، سنددار کردن واحدهای مسکونی روستایی و احیای بافت های با ارزش روستایی و برخی از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

کد خبر: ۲۲٬۱۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha