۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
خروج آرد و گندم از ایلام ممنوع است
رئیس جهاد کشاورزی ایلام:

خروج آرد و گندم از ایلام ممنوع است

ایلام- رئیس جهاد کشاورزی ایلام گفت: مطابق تصمیم مسئولان ارشد استان، خروج آرد و گندم از ایلام ممنوع است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی ایلام، آذرنوش عموزاده اظهار کرد: با توجه به بارش های خوبی که در سطح استان داشته ایم استان از لحاظ مراتع و علوفه برای دام مشکلی ندارد و باید از خروج دام در استان به بهانه تعلیف دام، جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه خروج آرد و گندم از استان ممنوع است، تصریح کرد: مراکز خرید گندم در مناطق مختلف استان در حال فعالیت هستند، اما افرادی هستند که در کنار مراکز دولتی نسبت به خرید گندم اقدام می‌کنند و هیچ دستورالعمل در خصوص برخورد با این افراد در دست نیست و زمانی می‌توان با این افراد مقابله کرد که نسبت به خروج گندم از استان اقدام کنند و باید در این زمینه نیز اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه گزارش هایی مبنی بر خروج دام از استان به استان های همجوار صورت گرفته است اما از مرز تا کنون گزارش در این خصوص ارایه نشده است، افزود: تلاش شده است که با هر گونه قاچاق دام و طیور در استان با همکاری دستگاه های اجرایی استان مقابله جدی صورت گیرد.

کد خبر: ۲۲۱٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کشاورز IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      0 0
      عرصه را بر کشاورز تنگ کنید و راهها را بر فروش کشاورز ببندید و اجازه ندهید گندم از استانی به استان دیگر برود، بعد هم بگوئید کشاورز آزاد است گندمش را به هر کسی قیمت بیشتری داد بفروشد. قیمت ۱۵هزار تومان و دستوری و فشار بر کشاورز جز ضرر به کشاورز و وابسته کردن کشور به خارج چیزی عاید مردم و دولت نمیکند، کشاورز برده نیست که شما گندمش را مفت به تاراج ببرید.