۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
افزایش اندک قیمت نقره پس از رسیدن به کف ۶ هفته ای در بازارهای جهانی
تحلیل بازار فلزات گرانبها؛

افزایش اندک قیمت نقره پس از رسیدن به کف ۶ هفته ای در بازارهای جهانی

قیمت نقره در بازارهای جهانی پس از رسیدن به کف شش هفته ای خود در روز دوشنبه، با اندکی افزایش مواجه شده و با اینحال، احتمال ادامه روند اصلاحی قیمت همچنان وجود دارد.

به گزارش بازار؛ قیمت نقره در بازارهای جهانی پس از رسیدن به کف شش هفته ای خود در روز دوشنبه، با آغاز صبح روز معاملاتی سه شنبه با اندکی افزایش مواجه شد.

نقره هفته جاری را با کمترین قیمت خود طی ۴۵ روز گذشته آغاز کره و نهایتا طی روز دوشنبه به ۲۴ دلار در هر انس اصلاح داشت. علیرغم افزایش قیمت نسبتا کم در آغاز صبح روز سه شنبه، به نظر می رسد روند قیمت از قدرت کافی برای بازگشت به فیب اصلاحی ۵۰% خود در بازاه زمانی ماه های مارس تا آوریل و در محدوده قیمتی ۲۳.۸۰ دلار ناتوان باشد.

افزایش اندک قیمت نقره پس از رسیدن به کف ۶ هفته ای در بازارهای جهانی

همچنین، دو اندیکاتور مهم قیمت یعنی RSI۱۴ و MACD در محدوده فروش قرار داشته و احتمال ادامه اصلاح قیمت تا ۲۳.۵۰ دلار وجود دارد.

اما در صورت ادامه روند ریزشی برای قیمت نقره، می توان انتظار اصلاح تا محدوده فیب ۶۱.۸% را داشت که روی ۲۳.۲۵ دلار قرار داشته و در حقیقت، آخرین نقطه امید گاوها به حساب می آید.

اما در صورت تغییر روند بازار، و افزایش قیمت از محدوده ۲۴ دلار، مقاومت فوری پیش روی ما روی ۲۴.۲۰ دلار قرار خواهد داشت که در صورت موفقیت گاوها برای عبور از این محدوده می توان انتظار افزایش قیمت تا ۲۴.۵۰ الی ۲۴.۶۰ دلار را داشت. همچنین این نکته را باید مد نظر قرار داد که SMA ۲۰۰ روزه نقره روی ۲۵.۰۰ دلار قرار دارد که دستیابی احتمالی گاوها به آن در تغییر روند میان مدت این فلز گرانبها بسیار مهم است.

کد خبر: ۲۲۱٬۲۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha