۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
هیات‌های عالی فنی و تخصصی، مدیران صنعت نفت را پشتیبانی می‌کنند
مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت:

هیات‌های عالی فنی و تخصصی، مدیران صنعت نفت را پشتیبانی می‌کنند

مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت درباره وظایف هیئت‌های عالی فنی و تخصصی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت گفت: این هیئت‌ها پشتیبان و حامی مدیران و استعدادهای مدیریتی هستند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نفت، محسن حقیقی‌مقدم صبح امروز (دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه) در آغاز نشست هیئت‌های عالی فنی تخصصی با بیان اینکه از سال‌های گذشته نیاز بود هندسه مدیریتی صنعت نفت شفاف شود، اظهار کرد: نیاز بود مشارکت مدیران صنعت نفت در این ساز و کار تعریف و اجرا شود.

وی افزود: بر همین اساس با بهینه‌کاوی و آسیب‌شناسی در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، آسیب‌هایی از جمله شفافیت نداشتن، نپرداختن جامع به موضوع توسعه مدیریت، نیاز ورود به گروه‌های مختلف شغلی، نیاز به شایسته‌سالاری‌ها شناسایی شد.

مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با اشاره به رویکرد وزیر نفت دولت سیزدهم به موضوع توسعه مدیریت تصریح کرد: توقع این بود که مرکز به حوزه مدیریت ورود کند نه اینکه منتظر اعلام نیاز بدنه مدیریت باشه، بلکه بحث ارزیابی و شناسایی استعدادها و تشکیل پروفایل مدیریت و حمایت مدیران برای ارتقا و پایش عملکرد آنها را پیش ببرد.

حقیقی‌مقدم گفت: سعی کردیم در نظام جامع توسعه مدیریت به این مأموریت‌ها بپردازیم که یک فصل آن توسعه مدیران است.

وی با بیان اینکه در ابتدا ۱۶ گروه شغلی در نظام‌نامه تعریف شده بود اظهار کرد: در نشست‌های کارشناسی این موضوع اصلاح شد و سرانجام ۲۱ گروه عالی فنی تخصصی تشکیل شد.

مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت درباره مأموریت این گروه‌ها افزود: هدف این گروه‌ها این است که صاحبان گواهی‌نامه و استعدادهای مدیریتی تأیید شده را پشتیبانی کنند و این استعدادها از سوی بدنه صنعت باور شوند و با این کار مشارکت حداکثری مدیران صنعت نفت در تحقق اهداف صنعت عالی نفت محقق شود.

حقیقی‌مقدم درباره نشست اول هیئت گفت: در این نشست اهداف و رسالت‌ها بررسی خواهد شد و در نشست‌های بعد با آمادگی هر کارگروه نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۲۱٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha