۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
۱۱۰۰ کارخانه مازندران گازرسانی شدند
مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

۱۱۰۰ کارخانه مازندران گازرسانی شدند

ساری - مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: تاکنون بیش از هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

جعفر احمدپور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی استان در سال جهش تولید با قوت پیگیری می شود، اظهار داشت: تاکنون بیش از هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی استان به شبکه گازرسانی متصل شدند.

وی گازرسانی به صنایع بزرگ از جمله نساجی را از جمله اقدامات صورت گرفته بیان کرد و گفت: از مجموع شهرک های صنعتی استان نیز ۳۲ واحد دارای گاز طبیعی هستند.

وی با تاکید بر استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در فاصله نزدیک با خطوط گازرسانی، گستردگی و پراکندگی واحدهای تولیدی و فاصله طولانی را خطوط گازرسانی را از جمله مسائلی برشمرد که سبب افزایش هزینه های گازرسانی می شود.

احمدپور با بیان اینکه در سال جاری هزینه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی به بیش از ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است، یادآور شد: در مجموع حدود ۶۰ درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی استان به شبکه گاز متصل شدند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران، اجرای طرح های گازرسانی را سبب رفاه و آسایش اجتماعی، اشتغال و کاهش هزینه های تولید و رونق آن دانست.

بیش از دو هزار و ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در مازندران مشغول فعالیت هستند.

کد خبر: ۲۲٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha