۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۰
اجرای روش‌های نوین برای رونق واحدهای تولیدی استان بوشهر
استاندار بوشهر تاکید کرد:

اجرای روش‌های نوین برای رونق واحدهای تولیدی استان بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر بر لزوم اجرای روش‌های نوین برای رونق واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده یکشنبه‌شب در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: برای موفقیت در صنعت و تولید و ایجاد اشتغال پایدار، علاوه بر سرمایه‌گذاری، نیازمند مدیریت مطلوب نیز هستیم و هر وقت مدیریت صحیح بوده و سرمایه‌گذاری مناسب نیز انجام شده، تولید به ثمر نشسته و تثبیت شده است.

وی بر لزوم استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت و تولید تاکید و خاطر نشان کرد: در کنار مدیریت و سرمایه‌گذاری، فکر نوین نیز نیاز مجموعه‌های تولیدی و صنعتی است.

استاندار بوشهر با اشاره به احیای واحدهای راکد و نیمه راکد استان بوشهر تصریح کرد: در یکسال اخیر و با تلاش و پیگیری مستمر معاون اقتصادی استاندار، تحول خوبی در حوزه رفع موانع تولید ایجاد شده و واحدهای راکد و نیمه راکد، به چرخه تولید بازگشته‌اند.

محمدی‌زاده یادآور شد: در سال جدید نیز با توجه به اهمیت فعال‌سازی واحدهای راکد، اقدامات خوبی در حال انجام است و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، با مدیریت و راهبری معاون اقتصادی، واحدهایی که قابلیت احیا دارند، شناسایی و اقدامات لازم برای احیای این واحدها انجام می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: با احیای این واحدها، علاوه بر رونق تولید، شاهد احیا و تثبیت مشاغل جوانان بومی استان نیز خواهیم بود.

وی ابراز داشت: باید از تمام توان و ظرفیت موجود برای احیای واحدهای راکد و نیمه راکد و همچنین افزایش ظرفیت واحدهای فعال استفاده کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

کد خبر: ۲۲۱٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha