۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
افزایش قیمت تراکتور صدمه به رشد تولید بخش کشاورزی است| قیمت گندم باید متناسب با هزینه ها تعیین شود
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس:

افزایش قیمت تراکتور صدمه به رشد تولید بخش کشاورزی است| قیمت گندم باید متناسب با هزینه ها تعیین شود

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت تراکتور یک صدمه به رشد تولید بخش کشاورزی است، گفت: طی هفته آینده دلایل افزایش قیمت تراکتور توسط کارخانه تراکتورسازی تبریز بررسی میشود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ذبیح الله اعظمی ساردوئی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص درخواست کارخانه تراکتورسازی برای افزایش قیمت محصولات، گفت: کشاورزان با قیمت های فعلی و در شرایط معمول نتوانسته‌اند نیاز خود به تراکتور را تامین کنند به صورتی که برخی از کشاورزان بیش از یک سال است در نوبت تحویل تراکتور قراردارند.

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاخیر در تحویل تراکتور یکی از مسائلی بوده که در سفرهای نظارتی کمیسیون کشاورزی مجلس به استان‌های مختلف با آن مواجه هستیم، عنوان کرد: افزایش قیمت تراکتور یک صدمه به رشد تولید بخش کشاورزی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه باید تعیین قیمت تراکتور متناسب با توان خرید کشاورزان باشد، عنوان کرد: تمامی نهاده‌های مورد نیاز کشت چندین برابر رشد داشته اما از سوی دیگر نرخ محصولات کشاورزی مانند گندم افزایش چشمگیری نداشته است.

اعظمی، گفت: کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی طی هفته آینده بررسی دلایل افزایش قیمت تراکتور توسط کارخانه تراکتورسازی تبریز را بررسی می کند.

کد خبر: ۲۲۰٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha