۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان سمنان کلنگ زنی می‌شود
معاون استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان سمنان کلنگ زنی می‌شود

سمنان- حمیدی، معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه چهار هزار واحد در قالب نهضت ملی مسکن در استان کلنگ زنی می‌شود، گفت: در تلاش هستیم تا یک هزار و ۵۰۰ واحد را نیز افتتاح کنیم.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در تلاش هستیم تا یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را در قالب طرح نهضت ملی مسکن استان سمنان افتتاح کنیم، بیان کرد: چهار هزار واحد مسکونی جدید نیز در قالب نهضت ملی مسکن در استان کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجموع کل واحد های فعال و در دست ساخت نهضت ملی مسکن در استان سمنان در قالب اقدام ملی، نهضت ملی، بافت فرسوده، خود مالک و نیروهای مسلح ۱۴ هزار و ۶۳۶ واحد است، افزود: این واحد ها از آغاز مراحل ساخت تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی متغیر هستند.

سهمیه ۶۴ هزار واحدی مسکن ملی در استان سمنان

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه سهمیه استان در پایان چهار سال دولت سیزدهم ۶۴ هزار و ۸۵۵ واحد مسکونی تعیین شده است، تاکید داشت: ۳۶ هزار واحد در شهر جدید ایوانکی ساخته خواهد شد تا شاهد سر ریز جمعیتی استان تهران باشیم.

حمیدی همچنین با اشاره به تسهیل گری در فرایند ساخت خانه ها مانند همکاری شهرداری ها در صدور پیش پروانه و پروانه ساخت و ... بیان داشت: قرارگاه امام حسن(ع)، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی و نیروهای مسلح و ... پای کار هستند تا بتوانیم تعداد مسکن در حال ساخت را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه مسکن ملی استان سمنان حدوداً ۵۷ هزار واجد شرایط ثبت نام کننده داشت، افزود: از این تعداد فقط ۹ هزار و ۱۰۰ نفر واریز ۴۵ میلیون تومان اولیه را انجام داده و مابقی این کار را صورت نداده اند لذا از مردم می خواهیم که هر چه سریعتر واریز وجه اولیه را داشته باشند تا بتوانیم به آنها برای ساخت، زمین بدهیم.

کد خبر: ۲۲۰٬۸۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha