۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
سفارش و خرید پله چوبی داخل ساختمان از تولیدکننده (با قیمت کارخانه)

سفارش و خرید پله چوبی داخل ساختمان از تولیدکننده (با قیمت کارخانه)

امروزه استفاده از پله چوبی در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان طرفداران زیادی پیدا کرده و با طرح های مختلف اجرا می شود.

به گزارش بازار،  امروزه استفاده از پله چوبی در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان طرفداران زیادی پیدا کرده و با طرح های مختلف اجرا می شود. در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با خرید پله چوبی در گیلان و تهران و همین طور قیمت پله چوبی در گیلان و تهران و هزینه اجرای آن مباحثی بیان خواهد شد. در ضمن بهترین مرکز برای سفارش و خرید پله چوبی در کشور ، مجموعه ویراچوب است.

انواع پله ها تنوع بسیار بالایی دارند که با توجه به این تنوع کیفیت، قیمت و جنس متریال پله ها نیز متفاوت است. در بین انواع پله ها با جنس های مختلفی مانند موزاییک، فلز، سنگ و ... ساخت پله چوبی بیشترین میزان طرفدار را مخصوصا در کاربرد های دکوراسیون داخلی خانه های شخصی دارد. پله های چوبی نیز در اشکال مختلفی با جنس چوب متنوع ساخته می شوند که با توجه به اندازه فضا و بودجه مشتری، طراحی و نصب می شوند. با استفاده از پله چوبی ، محیط خانه به یک فضای لوکس و مجلل تبدیل می شود. همچنین قیمت پله چوبی نیز نسبت به سایر متریال ها مناسب تر است. اگر به دنبال خرید پله چوبی در رشت و تهران هستید، در این مطلب بهترین مراکز خرید و طراحی انواع پله های چوبی را معرفی می کنیم.

قیمت پله چوبی چقدر است؟

استفاده از سازه پله چوبی در محیط خانه ها، ادارات و ... به دلیل استفاده از چوب طبیعی و انتقال حس گرمای طبیعی چوب، علاوه بر افزایش زیبایی خانه باعث انتقال حس آرامش به افراد خانه نیز می شود. همچنین با اجرای پله چوبی در محیط خانه باعث افزایش بهای ملک هنگام فروش آن نیز می شوید. نصب پله چوبی مزایای زیادی مانند شتسشو و تمیز کردن آسان، دوام و طول عمر بالا، زیبایی ظاهری، ظاهر مدرن و لوکس، تنوع در رنگ بندی و طرح و ... دارد. ولی با توجه به تمام این موارد مهم ترین نکته هنگام خرید پله چوبی این است که از مراکز معتبر سفارش ساخت پله چوبی را انجام دهید تا با بهترین متریال و کیفیت بالا، بهترین جنس چوب را بتوانید خریداری کنید.

سفارش و خرید پله چوبی داخل ساختمان از تولیدکننده (با قیمت کارخانه)

یکی از معتبر ترین مراکز خرید و ساخت پله چوبی با کیفیت بسیار بالا مجموعه ویرا چوب است که با استفاده از بهترین متریال، توانسته رضایت تمامی مشتریان خودش را جلب کند. همچنین محصولات عرضه شده توسط ویراچوب از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند که خرید را برای مشتری راحت کرده اند. مجموعه معتبر و بزرگ ویرا چوب خدمات نصب و اجرای انواع پله چوبی در بهترین طراحی را نیز انجام می دهد.

برای اطلاع از قیمت پله چوبی و مشاوره رایگان درباره محصولات و خدمات این مجموعه، می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۱۴۵۶۵۶۹۸ تماس حاصل فرمایید. همچنین برای مشاهده قیمت و محصولات متنوع ویرا چوب در بهترین قیمت و بالا ترین میزان کیفیت می توانید به صفحه قیمت پله چوبی در گیلان و تهران مراجعه کنید.

عوامل موثر بر روی قیمت پله چوبی

پله های چوبی از پر طرفدار ترین انواع پله ها هستند که در ساختمان هایی مثل منازل شخصی، رستوران ها، ادارات، ویلا ها، هتل ها و ... استفاده می شوند. با استفاده از انواع پله چوبی در ساختمان می توان سبک های دکوراسیون مختلف مانند کلاسیک، مدرن و ... را پیاده سازی کرد. ولی با توجه به کاربرد ها و ویژگی های خاص این محصول در دکوراسیون، نمی توان یک قیمت قطعی و ثابت برای آن بیان کرد. قیمت پله چوبی با توجه به عواملی تعیین می شود که در ادامه مطلب آن ها را بیان می کنیم.

سفارش و خرید پله چوبی داخل ساختمان از تولیدکننده (با قیمت کارخانه)

  • نوع چوب استفاده شده در قیمت پله چوبی تاثیر گذار است.
  • کیفیت چوب استفاده شده در ساخت پله چوبی جزو مهم ترین عوامل تعیین قیمت آن است.
  • متراژ محل مورد نظر برای نصب پله چوبی روی قیمت نهایی پله تاثیر می گذارد.
  • تزئینات استفاده شده برای دیزاین محل پله های چوبی نیز از عوامل اثر گذار روی قیمت پله چوبی هستند.
  • انتخاب فروشنده و مجری معتبر و منصف در قیمت نهایی پله چوبی تاثیر بسیار زیادی دارد.
  • دستمزد نصاب و تیم اجرایی پله نیز روی قیمت پله چوبی حساب می شوند.
  • وجود فروشنده ها و تولید کننده های مختلف در این عرصه، باعث تفاوت و نوسان در قیمت پله چوبی می شود.

اگر قصد ساخت و اجرای پله چوبی در بالا ترین کیفیت و زیبا ترین طراحی ها را دارید، می توانید جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت بسته به نوع پروژه مورد نظر شما، با شماره تلفن ۰۹۱۱۴۵۶۵۶۹۸ تماس حاصل فرمایید. همچنین هزینه اجرای پله چوبی در رشت ، تهران و دیگر نقاط کشور توسط تیم مجرب و حرفه ای ویرا چوب به دلیل حذف واسطه ها در کنار کیفیت بسیار بالا، بسیار مناسب است و به هیچ وجه قابل مقایسه با رقبا نیست.

انواع پر طرفدار پله چوبی در طراحی داخلی ساختمان

پله چوبی در ساختمان کاربرد های مختلفی دارد. همچنین انواع پله چوبی شامل پله چوبی مدرن، گرد، دوبلکس و ساده هستند که هر کدام ویزگی ها و کاربرد های خاص خودشان را دارند. در ادامه مطلب انواع پله چوبی را معرفی می کنیم.

  • پله چوبی ساده:

سفارش و خرید پله چوبی داخل ساختمان از تولیدکننده (با قیمت کارخانه)

راه پله چوبی ساده بدون استفاده از دیزاین های خاص یا ترکیب با مواد دیگر در ساختمان استفاده می شود که فقط برای رفت و آمد مناسب است. این راه پله ها فضای بسیار کم تری نسبت به سایر انواع پله ها اشغال می کنند. به همین دلیل در ساختمان های با متراژ کم یا فضا های رفت و آمد کوچک تر کاربرد دارند. ولی با استفاده از چوب در ساخت این پله ها هر چند در طراحی های ساده، می توان فضای ساختمان را زیبا تر و دل نشین تر کرد. نصب پله چوبی ساده نیز بسیار راحت تر از پله های دیگر است.

  • پله چوبی مدرن:

سفارش و خرید پله چوبی داخل ساختمان از تولیدکننده (با قیمت کارخانه)

افراد زیادی علاقه دارند که سبک های مدرن را در دکوراسیون داخلی یا خارجی منزل خود به کار ببرند. بسیاری از افراد تصور می کنند که چوب فقط برای پیاده سازی  سبک های کلاسیک و ساده مورد استفاده است. در حالی که در سبک مدرن پله های چوبی، از ترکیب چوب با متریال هایی مثل شیشه، فلز، سنگ و ... ترکیبات مدرن و لوکس زیبایی را می توان در محیط خانه ایجاد کرد. همچنین پله های چوبی مدرن بیشتر در سبک مینیمال استفاده می شوند و با سلیقه اکثر افراد جامعه سازگار هستند.

  • پله چوبی گرد:

سفارش و خرید پله چوبی داخل ساختمان از تولیدکننده (با قیمت کارخانه)

پله های گرد دارای قوس های دایره ای شکل هستند که فضای کمتری اشغال می کنند. اجرای پله چوبی گرد محدودیتی ندارد و کمتر از پله های صاف فضا می گیرند. در ساخت پله چوبی فاصله بین پله ها و پهنای آن باید مناسب باشد. از این نوع پله بیشتر در فضا هایی استفاده می شود که محدودیت متراژ دارند. همچنین استفاده از پله های گرد در هر دو سبک مدرن یا کلاسیک یا سبک های ترکیبی پر طرفدار است.

  • پله چوبی دوبلکس:

سفارش و خرید پله چوبی داخل ساختمان از تولیدکننده (با قیمت کارخانه)

این مورد از انواع پله چوبی از شیک ترین و زیبا ترین پله ها مخصوصا برای فضا های بزرگ تر است. با این مدل پله می توان هم دکوراسیون مدرن و هم کلاسیک را پیاده سازی کرد. ویژگی اجرای این نوع پله در خانه طول عمر بالا و زیبایی ظاهری آن است. همچنین از این نوع پله در ویلا ها، هتل ها و مراکز تفریحی نیز استفاده های زیادی می شود. همچنین راه پله های دوبلکس چوبی بهترین انتخاب برای افرادی هستند که به محیط زیست بها می دهند، کیفیت برایشان در اولویت است و ظاهر زیبا را می پسندند. این پله ها همچنین وزن کمی روی بار کلی خانه اضافه می کنند و بهترین انتخاب برای گسترش فضا و طبقات خانه ها مخصوصا در زندگی شهری و پر جمعیت جامعه امروز، هستند.

برای اطلاع از قیمت پله چوبی دوبلکس می توانید به صفحه لیست قیمت پله چوبی مراجعه کنید و بهترین نوع پله دوبلکس را با بالا ترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید.

بهترین مرکز برای خرید پله چوبی کجاست؟

برای خرید و استفاده از انواع پله های چوبی باید توجه کنید که از بهترین فروشنده پله چوبی خرید خود را انجام دهید. زیرا با خرید پله چوبی بی کیفیت نه تنها زیبایی دکوراسیون خود را از بین می برید، بلکه طول عمر سازه نیز بسیار کاهش می یابد و پس از گذشت مدت کوتاهی باید هزینه های زیادی برای جایگزینی، تعمیر و نگهداری پله پرداخت کنید. همچنین نوع چوب استفاده شده در ساخت پله چوبی باید بسیار با کیفیت باشد تا در برابر فشار، ضربه، خراشیدگی، رطوبت و شستشو مقاوم باشد. قیمت پله چوبی با خرید از تولید کننده هایی مانند ویراچوب به دلیل حذف واسطه ها و عرضه مستقیم، بسیار مناسب تر نسبت به سایر عرضه کنندگان چوب و پله های چوبی است. تمامی این ویژگی ها با خرید پله چوبی از فروشندگان معتبر تامین می شود و دیگر نگران کیفیت محصولف دوام و ماندگاری آن نخواهید بود.

یکی از بهترین و معتبر ترین تولید کننده ها و عرضه کننده های انواع پله چوبی در کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسب و متنوع در طرح و رنگ بندی مجموعه بزرگ ویراچوب است که با عرضه بهترین محصولات و اجرای پله چوبی توسط تیم اجرایی خلاق و حرفه ای، به یکی از بزرگ ترین و بهترین مراکز تولید و فروش انواع پله های چوبی در تهران و گیلان تبدیل شده است.

برای اطلاع از قیمت و مشاوره رایگان درباره محصولات و خدمات ویراچوب می توانید با شماره تلفن ۰۱۳۳۳۲۳۱۷۹۷ تماس حاصل فرمایید. همچنین برای خرید و مشاهده حضوری محصولات این مجموعه می توانید به آدرس های : رشت، خیابان سردار جنگل، روبروی بانک تجارت و تهران، خیابان اشرفی اصفهانی، نبش کوچه آذری، پلاک ۴۵، واحد ۶ مراجعه فرمایید و بهترین پله چوبی را در متراژ و ابعاد مد نظرتان سفارش دهید تا در کمترین زمان توسط تیم اجرایی ویرا چوب، در محل مورد نظر شما نصب شود.

کد خبر: ۲۲۰٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha