۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
برقراری عدالت؛ هدف اصلی کارگروه منطقه‌ای شرکت مهندسی آب و فاضلاب
در جلسه کارگروه منطقه‌ای شرق کشور مطرح شد؛

برقراری عدالت؛ هدف اصلی کارگروه منطقه‌ای شرکت مهندسی آب و فاضلاب

مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، در دومین جلسه کارگروه منطقه‌ای شرق ایران، هدف از برگزاری این جلسات را برقراری عدالت و بهبود فرآیندهای این حوزه اعلام کرد.

به گزارش بازار، امید امینیان مشارکت همه شرکت‌های آب و فاضلاب در مسائل تخصصی مرتبط با حوزه توسعه مدیریت و تحول اداری را یکی دیگر از اهداف برگزاری این کارگروه اعلام کرد و افزود: در راستای برقراری عدالت و جلوگیری از جزیره‌ای عمل کردن شرکت‌ها لازم است مباحث مرتبط به طور شفاف بررسی، پیگیری و در سطح استان‌ها یکسان اجرا شود.

به گفته وی، برگزاری منظم این جلسات که با محوریت بررسی چالش‌ها و تمرکز بر بهبود فرآیندهای جاری صورت می‌گیرد، جهت ارتقای سطح کارشناسی و تخصصی متولیان ضروری است.

وی در ادامه افزود: توصیه‌های معاونت منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در مباحث مرتبط با این حوزه قرائت و مورد تایید قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، دومین جلسه کارگروه منطقه‌ای دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور ۹ شرکت، شامل استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، مازندران، گلستان، سمنان، کرمان و شرکت آبفای مشهد به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار و در این جلسه، پیرامون مشاغل سخت و زیان‌آور، بررسی پیش‌نویس شیوه‌نامه نظارت بر بازنشستگی، برنامه‌ریزی فعالیت‌های حوزه دفتر توسعه مدیریت، پیگیری عملکرد شرکت‌ها در خصوص قرارداد بیمه جامع عمر و پس‌انداز کارکنان صنعت آبفا بحث و گفت‌وگو شد و پیشبرد و بررسی اقدامات مصوبات جلسه قبلی نیز صورت گرفت.

کد خبر: ۲۲۰٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha