۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
اجرای ۶۷ پروژه ملی با اعتبار یک هزار میلیارد تومانی در مازندران
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران اعلام کرد؛

اجرای ۶۷ پروژه ملی با اعتبار یک هزار میلیارد تومانی در مازندران

ساری- فتح الله پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران از اجرای ۶۷ پروژه ملی با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در استان خبر داد.

فرج الله فتح الله پور در گفتگو با حبرنگار بازار درباره مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان گفت: این سفر ۱۷۶ مصوبه با ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار داشته است.

وی زمان اجرای مصوبات سفر عدالت را بین ۱۴۰۱ سال ۱۴۰۳ دانست و گفت: از مجموع اعتبارات تخصیصی سفر دولت ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از بودجه عمومی دولت و هشت هزار و ۹۰۰ میلیون تومان از طریق منابع داخلی فروش اموال باید تامین شود.

وی با بیان اینکه تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع مختلف در قالب سفر دولت به استان جذب شده است، گفت: این میزان ۱۷ درصد از مجموع اعتبارات سفر دولت خوانده می شود.

فتح الله پور با بیان اینکه سه هزار و 400میلیارد تومان از اعتبارات جذب شده مربوط به اعتبارات عمومی است، یادآور شد: میزان تخصیص بودجه عمومی دولت در استان ۴۴ درصد بوده و عقب ماندگی استان در قالب سایر منابع و مولد سازی است.

وی با بیان اینکه روند تخصیص بودجه عمومی در استان نسبتاً مناسب است، افزود: باید به مولدسازی اموال دولتی در استان توجه ویژه شود.

سازمان مدیریت برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه بیشترین اعتبارات تخصیص یافته مربوط به وزارت نیرو و به میزان ۱۳۲ میلیارد تومان است، افزود: راه و شهرسازی، بهداشت درمان و آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی نیز بیشترین منابع را کسب کردند.

وی برلزوم تسریع در اجرای مصوبات سفر هیئت دولت در استان تاکید کرد و گفت: ۶۷ پروژه ملی در استان تا وجود دارد و برای آن هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۲۲۰٬۷۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha