۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
عرضه مانیتورهای جدید فیلیپس به بازار با فناوری جوهر دیجیتال
تازه های فناوری؛

عرضه مانیتورهای جدید فیلیپس به بازار با فناوری جوهر دیجیتال

شرکت فیلیپس از عرضه نسل جدید مانیتورهای خود با فناوری جوهر دیجیتال و قیمت مناسب به بازار خبر داد.

به گزارش بازار؛ فناوری جوهر دیجیتال (E-Ink) که در بدو پیدایش از آن برای طراحی و ساخت کتابخوان ها استفاده می شد، اکنون به صنعت ساخت مانیتورها نیز رسوخ کرده و با توجه به فناوری بدون اشعه مضر برای چشم، طی سال های اخیر استقبال خوبی از آن شده است.

تاکنون شرکت های بزرگی همچون اونیکس با تولید و عرضه مدل هایی چون میرا و میرا پرو موفق به کسب درآمد خوبی از این بازار شده اند. اما مشکل اینجاست که هر دو مدل یاد شده با توجه به سایز ۲۳ اینیچی خود قیمتی حدود ۱۵۰۰ دلار دارند که برای یک مانیتور بسیار زیاد به نظر می رسد.

اکنون شرکت بزرگ و خوشنام فیلیپس از نخستین مانتیور ۱۳.۳ اینیچی خود رونمایی کرده که قیمتی بالغ بر ۸۰۰ دلار یعنی تقریبا نصف مانیتورهای اونیکس دارد. با توجه به سالم بودن فناوری جوهر دیجیتال برای چشم و همچنین استهلاک بسیار کمتر آن به نسبت مانیتورهای الی سی دی و ال ای دی، به نظر می رسد این مانتیتور جدید فیلیپس بتواند بازار خوبی برای خود دست و پا کند.

شرکت فیلیپس رزولوشن این مانیتور را ۱۲۰۰*۱۶۰۰ پیکسل اعلام کرده که مجهز به پورت های VGA و HDMI و همچنین یک درگاه USB-C است که به راحتی می توان آن را به سیستم های مک نیز متصل کرد.

این مانیتور همچنین از اپلیکیشن اسمارت ریموت اختصاصی فیلیپس بهره می برد که می توان آن را از راه دور نیز کنترل نمود؛ ویژگی که می تواند برای ارائه پرزنتیشن ها بسیار کارآمد باشد.

کد خبر: ۲۲۰٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha