۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
۱۰ برند پرفروش موتور برق در سال ۱۴۰۲

۱۰ برند پرفروش موتور برق در سال ۱۴۰۲

با افزایش قطعی برق در این چند سال اخیر موتور برق یکی از لوازم مورد نیاز و ضروری امروزه در منزل یا محل کار می‌باشد.

به گزارش بازار، با افزایش قطعی برق در این چند سال اخیر موتور برق یکی از لوازم مورد نیاز و ضروری امروزه در منزل یا محل کار می‌باشد. با توجه به اینکه اکثر وسایل برای کارکردن نیاز به نیروی برق دارند، نبود برق باعث فلج شدن فعالیت‌های روزمره خواهد شد. ما در ادامه لیستی از بهترین برندهای موتوربرق را به شما معرفی خواهیم کرد

امروزه تنوع برند موتور برق در بازار بسیار زیاد شده است و انتخاب یک موتور برق با کیفیت بسیار دشوار شده است. کسانی که قصد خرید موتور برق را دارند دچار سردرگمی هستند و نمی‌دانند چه موتوربرقی مناسب آنهاست. ما در ادامه لیستی از بهترین موتور برق‌های پرفروش و با کیفیت را برای شما خواهیم گفت. همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کیچک شاپ، نمایندگی و فروش انواع موتور برق و ابزارآلات کشاورزی در ایران تماس حاصل فرمایید.

موتور برق هواسدان یکی از قوی ترین موتور برق های بازار

موتور برق های هوسدان، بنزینی هستند و با اینکه مصرف سوخت پایینی دارند دارای بالاترین کارایی را در بین موتوربرق های مشابه خود در بازار هستند. به طور مثال موتور برق بنزینی اتوماتیک ۸.۵ کیلو وات H۹۰۰۰D-A-ATS   هواسدان، یکی از کم مصرف ترین موتور برق ها بوده و با دارا بودن باک بنزین ۲۵ لیتری دارد می‌تواند چندین ساعت متوالی برق تولید کند. سیم پیچی این موتور برق تمام مس بود و بدنه آلومینیومی بسیار محکمی دارد. این موتور برق یکی از قوی ترین موتور برق های موجود در بازار می‌باشد.

موتور برق لانسین یکی از بهترین موتوربرق های چینی

موتور برق های لانسین محصول کشور چین بوده که دارای کیفیت بالایی می‌باشد. این موتور برق دارای گواهینامه های استاندارد و کیفیت امریکا و اروپا می‌باشد. این نوع موتور برق‌ها دارای تنوع زیادی بوده که با توان های خروجی متعددی در بازار موجود می‌باشند که هم مصرف خانگی و هم صنعتی دارند. یکی از ویژگی های موتور برق لانسین داشتن سیم پیچی کاملاً مسی است.

موتور برق ای تی کیو یکی از مشهورترین برندهای موتور برق

موتور برق ای تی کیو دارای گواهینامه های بین المللی به علت دارا بودن کیفیت و تکنولوژی بالا در ساخت محصولات خود می‌باشد. برخی از مدل‌های موتور برق های ای تی کیو دارای ریموت بوده و از فاصله نسبتاً دور قابل کنترل هستند. یکی از ویژگی‌های این موتور برق‌ها مصرف بسیار پایین بنزین است که باعث به نام شدن آن در بازارهای جهانی شدن است. این موتور برق‌ها با وجود داشتن کیفیت بالای قطعات، دارای بهترین قیمت موتور برق در بین موتوربرق‌های موجود می‌باشد.

موتور برق راتو پرفروش ترین موتوربرق

موتوربرق های راتو دارای بودن موتور تک سیلندر و دو زمانه هستند و همچنین مجهز به سیستم هواخنک می‌باشند. دارای دو باک جداگانه برای بنزین و روغن می‌باشند و سیم پیچی آن کاملاً مسی است که با موتور برق های هواسدان و موتور برق جیانگ دانگ رقابت تنگاتنگی دارد.

گرین پاور یکی از موتور برق های پرفروش

موتور برق گرین پاور با دارا بودن تابلو نمایش دهنده اتوماتیک برای بیمارستان‌ها و مراکز تجاری بسیار مناسب می‌باشد. موتور این موتور برق ها تک سیلندر و چهارزمانه هستند. برای جابه جایی راحت تر این موتور برق برای آن چرخ و دسته تعبیه شده است. این موتور برق ها به علت دارا بودن قدرت بالای موتور برای روشن کردن انواع کولر ابی و گازی، جوشکاری، وسایل برقی خانگی و صنعتی و سیستم روشنایی بسیار مناسب هستند.

لیست بهترین موتور برق ها

موتور برق هیوندای بهترین مارک موتور برق

موتور برق های هیوندای یکی از برندهای معروف در بازار است که کشور سازنده آن چین می‌باشد. این موتور برق های دارای مخزنی جدا برای بنزین و روغن می‌باشند. مجهز به تثبیت کننده ولتاژ هستند و برای مصارف نیمه صنعتی و صنعتی بسیار مناسب هستند. این محصول به علت داشتن کیفیت بالای قطعات، توانسته رضایت صد در صدی مشتریان خود را کسب نماید. داشتن صدایی بسیار کم در حین کار و وزنی بسیار پایین یکی از مزیت‌های این موتور برق ها می‌باشد.

موتور برق کاما، موتور برق درجه ۱ چینی

سوخت مصرفی موتوربرق کاما دیزلی است و به همین خاطر هزینه سوخت آن بسیار به صرفه است. این موتور برق‌ها دارای قطعات مرغوب است و هنگام کار کردن بی صدا می‌باشند. داشتن جریان خروجی پایدار و بدون نوسان یکی از ویژگی‌های بارز این موتور برق می‌باشد. موتور قدرتمند این موتور برق برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی بسیار مناسب است.

موتور برق نویگیتور بهترین مدل موتور برق

موتوربرق های نویگیتور دارای سیستم تثبیت کننده ولتاژ بوده که سبب می‌شود موتور برق ولتاژ ثابت و یکنواختی را تولید کند تا لوازم الکتریکی با بالا و پایین شدن جریان برق دچار مشکل نشوند. سیم پیچی این موتوربرق ها از مس بوده و دارای قطعات ساخته شده با بهترین کیفیت هستند.

موتور برق استرا با قیمت بسیار مناسب

موتور برق استرا دارای بدنه ای فلزی مقاوم و سیم پیچی آلومینیوم است. سوخت این موتور برق‌ها بنزینی بوده و دارای نمایشگر نشان دهنده ولتاژ می‌باشد. موتور آن تک سیلندر - چهارزمانه است و دارای سیستم هوا خنک می‌باشد. موتور برق استرا دارای باک جداگانه برای سوخت و روغن می‌باشد. این موتوربرق‌ها قیمت بسیار خوبی در بازار دارند و یکی از برندهای محبوب در بین استفاده کنندگان می‌باشند.

لیست موتور برق

موتور برق ایمر

موتور برق ایمر یکی از موتور برق‌های پرقدرت است که قیمت بسیار مناسب دارد و برای جوشکاری و انواع مصارف صنعتی مناسب می‌باشد. این موتور برق دارای خروجی DC / AC است. دارای سیستم هشدار دهنده روغن است که با کاهش میزان روغن به طور اتوماتیک موتور خاموش شده تا صدمه ای به موتور دستگاه وارد نشود. سیستم تثبیت کننده جریان این موتور برق مانع از آسیب دیدن وسایل برقی حساس در موقع افزایش و کاهش جریان برق خواهد شد.

موتور برق  واکسون

به‌کارگیری به‌روزترین تکنولوژی و مرغوب ترین متریال در ساخت موتور برق واکسون باعث شده تا این موتور برق محبوبیت زیادی در بازار این محصول کسب نماید. این موتور برق یکی از رقیب های سرسخت برندهای هیوندای و هواسدان است و قیمت بسیار مناسبی در بین موتور برق های چینی دارد. این موتوربرق‌ها دارای لوازم جانبی از جمله دوشاخه برق، سوئیچ، باتری، آچار می باشد. برای حمل آسان‌تر این محصول چرخ و دسته در آن تعبیه شده است. همچنین این موتور برق دارای سیستم ثابت کننده  ولتاژ و سیستم هشداردهنده کم شدن سطح روغن می‌باشد.

حرف آخر:

در این مقاله در مورد ۱۰ برند پرفروش موتور برق سال ۱۴۰۲ صحبت شد و بهترین مدل های موتور برق در بازار به شما معرفی شد. تمام این موتور برق ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش کیچک شاپ، وارد کننده انواع موتور برق و دیزل ژنراتور می‌باشند. برای مشاوره قبل از خرید موتور برق می‌توانید با مشاوران ما در بازرگانی اعتصامی تماس بگیرید.

کد خبر: ۲۲۰٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 6
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مسعود IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      6 0
      به نظر من، موتور برق ایمر ، هم قیمت مناسبی داره، هم کیفیت.
      • حقیقی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
        0 0
        بله موتور برق ایمر جزء دسته موتور برق های بنزینی با قیمت مناسب هست. موتور برق ایمر 10000 هم برای جوشکاری مناسبه هم برای روشنایی و کولر و یخچال
    • خیرالله IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      2 0
      قیمت موتور برق لانسین مناسب تره یا هواسدان؟
      • نادری IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
        0 0
        فرقی ندارند حواست باشه تو تخفیف ها یا روزهای خاص مثل روز پدر شب یلدا، عید نوروز، موتور برق لانسین و هواسدان رو خیلی تخفیف می دند.
    • صمد IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      2 0
      بین موتور برق آسترا و موتور برق ایمر کدوم کیفیت بهتری داره؟رنج قیمت ایمر چنده؟
      • سیدی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
        0 0
        موتور برق ایمر کیفیتش بهتره چون سیم پیچ مس داره. اما موتور برق آسترا سیم پیچ آلومینیوم با روکش مس داره، پس زودتر داغ میکنه و قدرتش کمتر هست تازه زود خراب میشه