۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
تدوین چشم‌انداز ۴ ساله جوانی جمعیت در وزارت راه و شهرسازی

تدوین چشم‌انداز ۴ ساله جوانی جمعیت در وزارت راه و شهرسازی

اولین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت با حضور مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد که طی آن تدوین چشم انداز ۴ساله همراه با کارگروه‌های تخصصی برای سال ۱۴۰۲ مقرر شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اولین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت با حضور مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی، در سالن جلسات ساختمان دادمان برگزار شد.

در این نشست محمد صادق مرادی رئیس ستاد برگزاری رویداد جوانی جمعیت این وزارتخانه گفت: وزارت راه و شهرسازی در حوزه مدیران ستادی یکی از جوان‌ترین وزارتخانه‌ها در دولت سیزدهم بوده که حضور مقام عالی وزارت به عنوان یک جوان انقلابی در راس وزارتخانه فرصت بی بدیلی برای استقرار روحیه جوانی و همچنین حرکت سریع در اجرای قانون جوانی جمعیت را رقم زده است.

مرادی افزود: وزارت راه و شهرسازی یکی از پرتکلیف ترین وزارتخانه‌ها در بحث قانون جوانی جمعیت است که در سال۱۴۰۲ ضمن تدوین چشم انداز ۴ساله، باشتاب بیشتری ماموریت های خود را انجام خواهد داد لکن لازمه این امر همدلی و همراهی تمام ارکان وزارتخانه و نگاه تکلیف محور در این خصوص است.

وی ادامه داد: سازمان ها مسائل و مشکلاتی که در راه اجرای این قانون وجود دارد را منعکس نموده تا در۴ کارگروه زمین و مسکن، بودجه و پشتیبانی، فرهنگ و خانواده و قوانین و تحولات اداری، دبیرخانه که در هفته آینده تشکیل خواهد شد مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در قانون جوانی جمعیت دو تکلیف داریم، یک تکلیف اختصاصی و یک تکلیف عمومی که هرکدام به دو بخش کارمند محور و مردم محور تقسیم شده و ما در قرارگاه جوانی جمعیت موظفیم که هر دو را به بهترین نحو به انجام برسانیم.

مسئول ستاد برگزاری هفته جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی تشریح کرد: در هفته جوانی جمعیت نیز اقداماتی مانند تبلیغات محیطی، حمایت از کارمندان تازه مزدوج شده، حمایت از کارمندان دارای فرزند متولد شده درسال۱۴۰۲، برگزاری نمایشگاه جوانی جمعیت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و غیره در دستور کار است.

در حاشیه این هم‌اندیشی، مدعوین به ارائه پیشنهادات و نظرات خود در راستای تحقق جوانی جمعیت پرداختند و گزارش‌های عملکردی سازمان خود را در این زمینه ارائه دادند.

کد خبر: ۲۲۰٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha