۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
احداث کمربند سبز در بوشهر| ۴ میلیون‌ نهال کاشت می‌شود
استاندار بوشهر خبر داد:

احداث کمربند سبز در بوشهر| ۴ میلیون‌ نهال کاشت می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر از احداث کمربند سبز در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از اراضی منابع طبیعی استان و پارک جنگلی چاه‌کوتاه اظهار داشت: توسعه فضای سبز و درختکاری در نقاط مختلف کشور از اولویت‌های دولت سیزدهم به شمار می‌رود به گونه‌ای که در یک برنامه ۴ ساله، بیش از یک میلیارد نهال در کشور کاشت می‌شود.

وی افزود: سهم استان بوشهر کاشت بیش از ۴ میلیون نهال است که بر اساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مقرر، محقق می‌شود.

استاندار بوشهر از احداث کمربند سبز در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم با همکاری سازمان منابع طبیعی و سایر ارگان‌های ذیربط و مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، نسبت به ایجاد کمربند سبز از شمال تا جنوب استان اقدام کنیم.

محمدی‌زاده از کاشت ۵۰۰ هزار نهال با همکاری شهرک‌های صنعتی و منابع طبیعی خبر داد و ابراز کرد: این مهم در راستای توسعه درختکاری در محیط‌های صنعتی است.

استاندار بوشهر از ایجاد جنگل ۵۰۰ هکتاری بین بوشهر و دلوار خبر داد و خاطر نشان کرد: مصوب کردیم که بین بوشهر و دلوار در محدوده ۵۰۰ هکتاری جنگل‌کاری شود تا نسل آینده از این فضا استفاده کنند.

وی اضافه کرد: همچنین یک‌میلیون نهال حرا نیز در سواحل استان بزودی کاشت می‌شود.

محمدی‌زاده بیان کرد: همانگونه که گذشتگان با کاشت درخت و نهال، گنجینه‌ای ارزشمند برای ما به یادگار گذاشتند، ما نیز موظفیم با گسترش درختکاری و جنگل‌کاری، نشاط و شادابی آیندگان را تامین کنیم.

کد خبر: ۲۲۰٬۵۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha