۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
۸۷۰ سایت تلفن همراه در استان کردستان نصب و راه اندازی شده است
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۸۷۰ سایت تلفن همراه در استان کردستان نصب و راه اندازی شده است

سنندج – مدیر مخابرات منطقه کردستان از راه اندازی و فعالیت ۸۷۰ سایت تلفن همراه در مناطق شهری و روستایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد آزاد حکمت با اشاره به اهمیت توسعه و نگهداری شبکه تلفن همراه در استان، افزود: در همین راستا در فروردین سال جاری سه هزار و ۵۰۰ (معادل ۱۰۰ درصد) مشکل ثبت شده در سامانه کنترل و مانتیتورینگ استان رفع شده است که شرایط استفاده از ارتباطی پایدار و بدون مشکل برای مشتریان فراهم شده است.

وی عنوان کرد: از آنجایی که نگهداری شبکه تلفن همراه به عنوان تامین کننده نیازهای ارتباط مشتریان در این حوزه دارای اهمیت است در راستای حفظ کیفیت سرویس دهی و جلوگیری از هرگونه قطعی و اختلال و رفع به موقع آن ها گام های قابل توجه ای در استان برداشته شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: بر اساس آخرین آمار هم اکنون ۲ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۴۴۹ مشترک تلفن همراه در سطح استان از خدمات این بخش بهره مند هستند.

وی به بهره مندی از تکنولوژی های جدید ارتباطی در استان کردستان اشاره کرد و گفت: ارائه سرویس ها و خدمات متنوع شبکه ارتباطات سیار همگام با رشد و توسعه تکنولوژی های مبنی بر این شبکه به مشتریان از اولویت های منطقه به شمار می رود.

حکمت یادآور شد: هم اکنون بیش از ۸۷۰ سایت bts ، تجهیزات و بسترهای انتقال در استان کردستان نصب و راه اندازی شده است که حدود ۳۰درصد از آن ها در نقاط روستایی و ارتفاعات صعب العبور قرار دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان انجام فعالیت های مستمر و برنامه ریزی های بعمل آمده در سال گذشته را تشریح کرد و افزود: خوشبختانه با تحقق این اقدامات، در ارزیابی شاخص های عملکردی در بین دیگر مناطق مخابراتی جایگاه مناسبی را به خود اختصاص داده ایم.

کد خبر: ۲۲۰٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha