۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
۱۸ برنامه در زمینه ناترازی پولی و ارزی تصویب شد| تعادل و توازن بخشی به بازار ارز پیگیری می شود
عضو ناظر مجلس در شورای اقتصاد:

۱۸ برنامه در زمینه ناترازی پولی و ارزی تصویب شد| تعادل و توازن بخشی به بازار ارز پیگیری می شود

عضو ناظر مجلس در شورای اقتصاد با اشاره به جلسه اخیر این شورا، گفت: مسئولین دستگاه های اقتصادی در این جلسه در حوزه رفع ناترازی پولی و ارزی حدود ۱۸ برنامه را مطرح کردند که همگی آنها به تصویب رسید.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جعفر قادری، با اشاره به نخستین جلسه شورای اقتصاد در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: در این جلسه بسیاری از مباحث اقتصادی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

عضو ناظر مجلس در شورای اقتصاد ادامه داد: از این رو مجموعه وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه حوزه هایی که ما در آن دچار مشکل هستیم را شناسایی و هدف گذاری کرده بودند تا بتوانند در جهت حل معضلات و مشکلات آنها و در راستای تحقق شعار سال، اقدامات و برنامه هایی را پیشنهاد کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: در این جلسه اقداماتی که باید از سوی بانکها و مجموعه های مرتبط برای تعادل و توازن بخشی به بازار ارز و جلوگیری از ناترازی ها دنبال شود، مدنظر قرار گرفت و در قالب این مهم، مواردی مصوب شد.

وی در تشریح مصوبات این جلسه تصریح کرد: مسئولین دستگاه های مورد ذکر در حوزه رفع ناترازی پولی و ارزی حدود ۱۸ برنامه را مطرح و همه این موارد را تشریح و به اعضای حاضر در جلسه توضیح دادند و با برخی از اصلاحات، همگی این موارد در جلسه فوق به تصویب رسید.

قادری ادامه داد: همچنین مقرر شد در جلسات بعدی این شورا درباره حوزه های دیگر پیشنهاداتی مطرح شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تلاش مسئولین برای تحقق شعار سال و همکاری مجلس در این بخش، بیان کرد: در این جلسه تاکید شد تا در راستای تحقق شعار سال اقداماتی که نیاز به مصوبه ندارد در خود دولت الزام و تکلیف شود و اقداماتی که نیاز به مصوبه مجلس دارد، در قالب لایحه به مجلس ارسال شود تا ما بتوانیم در جهت تحقق شعار سال گام های جدی برداریم.

کد خبر: ۲۲۰٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha