۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
رونق تجارت در مرزهای کرمانشاه با عراق نیازمند رویکردهای جدید است
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه:

رونق تجارت در مرزهای کرمانشاه با عراق نیازمند رویکردهای جدید است

کرمانشاه- رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: رونق تجارت در مرزهای کرمانشاه با عراق نیازمند رویکردهای جدید و اصلاح سیاست‌ها است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی کرمانشاه، کیوان کاشفی در هشتاد و سومین جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که در سالن شهید سلیمانی استانداری و با حضور استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال جدید و مهار تورم و افزایش تولید، نیازمند اقدامات جدی در سطح ملی هستیم چرا که راهبردهای استانی در این زمینه تاثیر و کاربرد زیادی به دنبال نخواهد داشت.

وی افزود: بهبود و رونق بخشی به اشتغال و کسب و کار، رونق صادرات و تامین نقدینگی سه راهبرد اساسی در زمینه افزایش تولید است که در این مسیر نیازمند کمک از سوی سایر بخش‌های مختلف اما تاثیر گذار هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه تصریح کرد: اگرچه برای رونق صادرات و تامین نقدینگی نیازمند کمک و همراهی جدی بخش دولتی و سیستم بانکی هستیم اما برای رونق بخشی و تاثیر مثبت در حوزه اشتغال می‌توان از ظرفیت‌هایی از جمله شورای گفتگو یاری گرفت.

کاشفی با تاکید بر اینکه تقسیم‌بندی صادراتی مرزهای غربی کشور به عراق، بیان کرد: مرز مهران به عنوان بیشترین میزان صادرات به کشور عراق با سهم ۲۴.۸ درصدی در جایگاه نخست، مرز پرویزخان با سهم ۱۵ درصدی در جایگاه دوم و مرز خسروی با ۱۲ درصد در جایگاه سوم صادرات قرار دارند.

کد خبر: ۲۲۰٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha