۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱
میم کوین «اسپانج» در فهرست رمزارزهای مورد مبادله MEXC قرار خواهد گرفت
آخرین تحولات بازار رمز ارزها؛

میم کوین «اسپانج» در فهرست رمزارزهای مورد مبادله MEXC قرار خواهد گرفت

میم کوین اسپانج (SPONGE) که طی روزهای گذشته با افزایش چشمگیر قیمت مواجه شده، قرار است در فهرست ارزهای مورد مبادله صرافی MEXC قرار گیرد.

به گزارش بازار؛ میم کوین اسپانج (SPONGE) که طی روزهای گذشته با افزایش چشمگیر قیمت مواجه شده، قرار است در فهرست ارزهای مورد مبادله صرافی MEXC قرار گیرد.

این در حالیست که رمزارز تازه وارد اسپانج طی دو روز مبادله در صرافی CEX به پر مبادله ترین رمزارز این صرافی تبدیل شده و در صرافی یو سوآپ نیز همچنان پر مبادله ترین رمزارز محسوب می شود. اسپانج طی هفت روز گذشته از ورود خود به بازار، بیش از ۱۲۹۰ درصد رشد قیمت داشته و تنها طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

از سوی دیگر، اکثر میم کوین ها در زمره ارزهای پر بازده این هفته صرافی های رمزارزی قرار داشته و از ارزهای مشهور بازار پیشی گرفته اند که باید به این نکته نیز توجه داشت.

میم کوین «اسپانج» در فهرست رمزارزهای مورد مبادله MEXC قرار خواهد گرفت

قرار گرفتن اسپانج در فهرست رمزارزهای مورد مبادله MEXC می تواند منجر به جهش بیشتر قیمت این رمزارز شود که فعالان بازار رمزارزها باید به این نکته توجه داشته باشند.

طی هفته جاری، بازار میم کوین ها بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی وب سایت معتبر «کوین مارکت کپ» به طور متوسط حدود ۵۱ درصد بازدهی را برای سرمایه گذاران به ارمغان آورده اند که می تواند پتانسیل خوبی برای رشد این بازار محسوب شود.

کد خبر: ۲۲۰٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha