۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
قیمت مصوب گوشت مرغ گرم در استان سمنان ۷۳ هزار تومان است
به ازای هر کیلوگرم؛

قیمت مصوب گوشت مرغ گرم در استان سمنان ۷۳ هزار تومان است

سمنان- قاسمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه گوشت مرغ گرم با قیمت مصوب ۷۳ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم در استان عرضه می‌شود، گفت: عرضه مرغ در هفته جاری افزایش یافته است.

محمد رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به تنظیم بازار مرغ و همچنین تامین نیاز مردم استان سمنان بیان کرد: بر اساس مصوبات تنظیم بازار کشور و همچنین تصویب نرخ کشوری، مرغ گرم به ازای هرکیلوگرم ۷۳ هزار تومان در استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه توزیع مرغ گرم در مغازه های پروتئینی و همچنین فروشگاه های زنجیره ای در سراسر استان سمنان افزایش یافته است، تاکید کرد: این افزایش توزیع با هدف رفع کمبودهای احتمالی بازار در زمره مصوبات ستاد تنظیم بازار استان بوده است.

افزایش توزیع مرغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه افزایش تقاضا را در محصول مرغ در استان شاهد هستیم، گفت: افزایش عرضه از امروز کم کم تاثیرات خود را بر بازار نشان خواهد داد.

قاسمی از افزایش میزان کشتار مرغ روز برای تامین نیاز مردم در استان سمنان نیز خبر داد و بیان کرد: در روزهای آتی میزان عرضه را برای مصرف کنندگان داخل استان بیشتر خواهیم کرد.

مجوز توزیع دولتی مرغ منجمد به میزان ۱۴۰ تن اخذ شد

وی درباره وضعیت تولید استان سمنان نیز افزود: استان سمنان در شرایط عادی مازاد تولید دارد و در نتیجه مرغ تولیدی استان به تهران ارسال می شود، گفت: میزان مصرف مرغ در استان تناسبی با میزان تولید ندارد چرا که میزان تولید به مراتب بیشتر است.

توزیع مرغ دولتی با قیمت ۴۴ هزار تومان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: در مقاطعی که شاهد هستیم که امکان دارد نوساناتی در بازار رخ دهد، قطعاً اولویت ما تامین نیاز مردم استان خواهد بود و پس از تامین تقاضای استان، مازاد مرغ به استان های دیگر مانند تهران ارسال خواهد شد لذا کمبودی نخواهیم داشت.

قاسمی درباره مرغ دولتی نیز توضیح داد: سهمیه مرغ منجمد دولتی در قالب طرح ضیافت ویژه ماه رمضان بود که به اتمام رسید اما مجوز توزیع دولتی مرغ منجمد به میزان ۱۴۰ تن دیگر نیز اخذ مجوز شده که هم اکنون در حال عرضه است.

وی با بیان اینکه مباشران می توانند سهمیه مرغ منجمد را درخواست و توزیع آن را انجام دهند، گفت: مرغ منجمد دولتی به ازای هر کیلوگرم ۴۴ هزار تومان در فروشگاه های استان عرضه می شود.

به گزارش بازار، مردم استان سمنان در هفته گذشته با کمبود مرغ روبرو شده بودند که به نظر می‌رسد مشکل حل شده است.

کد خبر: ۲۲۰٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha