۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
استخدام در شرکت نفت و پتروشیمی با داشتن مدرک فلات قاره

استخدام در شرکت نفت و پتروشیمی با داشتن مدرک فلات قاره

یکی از موسسات آموزشی و مجموعه‌های فنی بزرگ کشور که در زمینه آموزش تخصص‌های لازم نفت، گاز پتروشیمی، مهندسی و... فعالیت می‌کند مجتمع فنی فلات قاره نام دارد.

به گزارش بازار، یکی از موسسات آموزشی و مجموعه‌های فنی بزرگ کشور که در زمینه آموزش تخصص‌های لازم نفت، گاز پتروشیمی، مهندسی و... فعالیت می‌کند مجتمع فنی فلات قاره نام دارد. این شرکت دوره‌های آموزشی حضوری و آنلاین مختلفی در زمینه‌های گوناگون مانند مهندسی پتروشیمی، فناوری اطلاعات، پایپینگ و... برگزار می‌کند. حتماً می‌دانید که استخدام شدن در شرکت مهمی چون نفت و پتروشیمی به داشتن تخصص و مدرک معتبری احتیاج دارد. در صورتی که دانشجویان دوره‌های این شرکت را بگذرانند، قادر خواهند بود که به عنوان کارمند استخدام شوند. این مقاله را به موضوع مهم استخدام در شرکت نفت و پتروشیمی با داشتن مدرک فلات قاره اختصاص داده‌ایم. بنابراین اگر علاقه مند هستید که با مزیت‌های دریافت مدرک فلات قاره برای استخدام در شرکت‌های مهمی چون نفت و پتروشیمی بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

زمینه فعالیت شرکت فلات قاره چیست؟

اما قبل از اینکه بخواهیم درباره مزیت‌های دریافت مدرک فلات قاره صحبت کنیم، ابتدا بهتر است که شما با زمینه فعالیت این شرکت آشنا شوید. مجتمع آموزشی فلات قاره بیش از ۱۵ سال تجربه در حوزه‌های آموزشی فنی مهندسی، آی تی، مدیریتی و اداری دارد و با داشتن مجوزات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و گواهینامه تایید صلاحیت آموزشی از شرکت ملی نفت ایران و همچنین با به کارگیری اساتید برجسته در حال فعالیت و خدمت رسانی به کارکنان شاغل و مهندسان است. این مجتمع از بخش‌های آموزشی مانند دپارتمان تجهیزات ثابت، صنایع و کنترل پروژه، پایپینگ، تعمیر و نگهداری، مواد و متالوژی، عمران، مدیریت و عمومی، فناوری اطلاعات و آی تی و... دوره‌های کاملاً جامع و کاربردی را برگزار می‌کند. اما برگزاری کلاس‌های شرکت فلات قاره فقط محدود به آموزش‌های حضوری نمی‌شود، بلکه با استفاده از ظرفیت‌های حرفه‌ای خود آموزش‌های مجازی به صورت آنلاین یا پخش زنده و آفلاین یا تهیه فیلم آموزشی را فراهم کرده است که شما می‌توانید با هزینه کمتر تمام آموزش‌های لازم را ببینید.

فواید شرکت در دوره فلات قاره چیست؟

حتماً می‌دانید که تمام افرادی که در شرکت‌های نفت و پتروشیمی مشغول به فعالیت می‌شوند باید در یک سری از زمینه‌ها مهارت و تخصص کافی را داشته باشند. اگر قصد دارید هر چه سریعتر شغل مورد نظر خود را در این شرکت‌ها پیدا کنید کافی است که به موسسه آموزشی فلات قاره مراجعه کرده و با شرکت در دوره‌های آموزشی آن‌ها مهارت‌های لازم را در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی کسب کنید. با داشتن مدرک فلات قاره، شما می‌توانید در بسیاری از شرکت‌های نفت و پتروشیمی در جهت ارتقای سمت و مدیریت، شرکت در پروژه‌های بزرگ، شرکت در طرح‌ها و برآورد هزینه‌ها و نیز ارائه مشاوره‌های حرفه‌ای به شرکت‌های دیگر فعالیت داشته باشید. در این شرکت‌ها، مدرک فلات قاره به عنوان یک مدرک علمی مهم و خواستاری است.

با داشتن این مدرک، می‌توانید مهارت‌های فنی و مهندسی خود را به طور کلی ارتقا داده و در زمینه‌های گوناگونی همچون تولید، حفاری، توسعه میدان، مدیریت پروژه‌های بزرگ، توسعه بازار و نخبگی مشغول به کار شوید. در واقع استفاده از مدرک فلات قاره در شرکت‌های نفت و پتروشیمی به عنوان یکی از مهمترین معیارهای معرفی و انتخاب نیروهای متخصص، درجه‌بندی آن‌ها و ارتقای سمت است. از آنجایی که مدرک فلات قاره نسبت به دیگر موسسات آموزشی اعتبار بیشتری دارد، به همین خاطر امکان استخدام شما در شرکت های مهم بسیار افزایش پیدا می‌کند.

مزیت استخدام در شرکت نفت و پتروشیمی با داشتن مدرک فلات قاره

از جمله مزیت‌هایی که می‌توانید با داشتن مدرک فلات قاره به دست آورید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حقوق و دستمزد بالا

صنعت نفت و پتروشیمی جزو صنایعی است که حقوق و دستمزدهای بالایی را برای کارکنان خود فراهم می کند. به علاوه، با داشتن مدرک فلات قاره، کارکنان می توانند به شغل های مدیریتی و کنترل کیفیت دست یابند که معمولاً با دستمزد بسیار بالا همراه هستند.

توسعه حرفه ای و شغلی

این صنعت همچنین فرصت های شغلی بیشماری را برای توسعه حرفه ای و شغلی کارکنان فراهم می کند. آنها می توانند با تحصیل مهارت های جدید، به عنوان متخصصان حرفه‌ای به این صنعت بازگردند.

بیمه و پاداش‌های مناسب

شرکت‌های نفت و پتروشیمی بیمه‌های محافظتی بیشتری دارند و به کارکنان خود پاداش های بیشتری را اعطا می کنند. این بیمه ها و پاداش ها شامل بیمه بهداشتی، بیمه عمر، بیمه تعطیلی، بیمه تامین اجتماعی و موارد دیگر است.

شرایط استخدام داوطلبان در شرکت‌های نفت و پتروشیمی

داوطلبانی که قصد استخدام شدن در شرکت‌های نفت و پتروشیمی را دارند باید یکسری شرایط عمومی، سنی و معدل را داشته باشند. از جمله این شرایط عبارتند از:

شرایط عمومی

استخدام در شرکت نفت و پتروشیمی با داشتن مدرک فلات قاره، نیازمند این است که فرد یک سری شرایطی را داشته باشد. در ادامه، به این شرایط عمومی اشاره خواهیم کرد.

  1. داشتن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت برای آقایان
  2. نداشتن سابقه کیفری
  3. سلامتی کامل جسمی که به تایید سازمان بهداشت و درمان رسیده باشد
  4. اعتقاد به دین اسلام و داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  5. عدم اشتغال به صورت پیمانی، آزمایشی و رسمی در هر سازمان و موسسه دولتی دیگری

شرایط سنی

اگر داوطلبان دارای مدرک دیپلم باشند، نباید سن آن‌ها برای استخدام بیشتر از ۲۳ سال باشد. حداکثر سن برای مدرک کاردانی ۲۶ سال و کارشناسی هم ۳۰ سال می‌باشد. لازم به ذکر است که مدت زمان سربازی که تقریبا برابر با ۲ سال است، به این مقدار اضافه شده است.

شرایط معدل

استخدام در شرکت نفت و پتروشیمی با داشتن مدرک فلات قاره نیازمند این است که دانشجویان حداقل معدل را کسب کرده باشند. حداقل معدل برای دانشجویانی که مدرک کارشناسی دارند ۱۳ و برای مدرک کاردانی نیز ۱۳ است. البته با داشتن مدرک دیپلم هم می‌توان وارد بازار کار شد اما لازمه آن داشتن حداقل معدل ۱۴ می‌باشد.

سخن پایانی

این مقاله را به موضوع مهم استخدام در شرکت نفت و پتروشیمی با داشتن مدرک فلات قاره، مزایای داشتن مدرک فلات قاره، اختصاص دادیم و در مورد موضوعات مختلفی مثل شرایط استخدام و موارد دیگر اختصاص دادیم. امیدواریم که اطلاعات برای شما مفید بوده باشد. از شما ممنونیم که تا پایان همراه ما بودید.

کد خبر: ۲۲۰٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 10
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • خودی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      4 0
      اگر خبرگزاری شما هم مانند بقیع دست نشانده نیست یک تحقیقی بعمل بیارید که چرا در شرکت نفت اهواز پنجاه نفر از فرزندان مدیران بدون آزمون در چند هفته گذشته استخدام شدند واگر این چنین است باور کنیم که فساد در مملکت سیستماتیک است
    • میلادم CA ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      7 0
      فقط برای استخدام تو شرکت های پتروشیمی نیاز به پارتی بازی و آشنا داری، سیکل هم داشته باشی استخدام میکننن با آشنا وگرنه اینجور مدارک که فقط برای رزومه پر کردنه همین
    • حمید IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      مدرک فلات قاره چی هست؟؟
    • محمد حمدی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      جوشکار خط لوله گاز نفت هستم جوشکار خط انتقال باسابقه۷ سال در تبریز پارس جونبی مارن اهواز با تست فرم بین المللی از پالایشگاه تبریز اهواز و...
    • حسین عباسیان IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 1
      باسلام وادب واحترام اینجانب فرزندشهیدمتاهلم وصاحب فرزندم وبیکارم ودارای مدرک دیپلم میباشم خواستم ببینم بااین شرایط میتوانم اقدام به ثبت نام کنم.
    • داود طنوریان IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      3 0
      اگر راننده ونگهبان استخدام کنند خوب است موفق باشید
    • داود طنوریان IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      0 0
      اگر راننده ونگهبان استخدام کنند خوب است موفق باشید
    • علی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      1 0
      سلام بازنشسته با کارشناسی پلیمر نمیخواند
    • ولی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      0 0
      باسلام سن زده بودتا40براکارشناسی
    • یاسر IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      0 0
      سلام خسته نباشید خواستم بگم شرکت نفت فلات قاره تهران استخدامی داردیانه پدرم ومادرم فوت کردند و بیکارهستم دیپلم برق صنعتی متولد سال ۱۳۶۸هستم خواهش پیگیری کنید