۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
نحوه تشخیص اصل بودن لوازم ارایشی چگونه است؟

نحوه تشخیص اصل بودن لوازم ارایشی چگونه است؟

علاوه بر برچسب اصالت و شناسه کالا، می توان از طریق کد GTIN درج روی محصول نیز از اصل بودن آن مطمئن شد.

سخن ابتدایی : خرید لوازم ارایشی به صورت حضوری یا انلاین ؟

فروشگاه فیزیکی: یکی از دلایلی که همیشه خرید لوازم ارایشی بصورت اینترنتی ازان تر از خرید حضوری ان می باشد این است که برای داشتن یک مغازه فیزیکی، باید هزینه اجاره یا خرید مغازه، مجوزها، هزینه برق و گاز، هزینه نگهداری از محصولات را بپردازید. برای دیده شدن باید هزینه زیادی را صرف تبلیغات کنید پس در نهایت قیمت تمام شده ارایشی بهداشتی فروشگاه افزایش می یابد.

فروشگاه آنلاین ارایشی : تنها هزینۀ ساخت و نگهداری یک سایت یا پیج اینستاگرام را می‌پردازید. به علاوه اینکه برای دیده شدن نیازی نیست هزینه بالایی صرف کنید. و مشتریان از سراسر ایران و حتی جهان براختی و با چند کلیک به فروشگاه اینترنتی ارایشی بهداشتی شما دسترسی دارند.

تشخیص اصل یا تقلبی بودن کالا با بارکد

  • ارسال کد اصالت به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲
  • شماره‌گیری تلفن گویای ۰۲۱۶۱۸۵
  • استفاده ازنرم افزار TTAC
  • سایتir 

دقت داشته باشید که برچسب اصالت معتبر، به رنگ سفید بوده و دارای حاشیه زرد رنگ می باشد. روی برچسب اصالت علاوه بر کد اصالت که زیر یک لایه طوسی رنگ اسکرچ شده است، کد GTIN، UID، سری ساخت، تاریخ انقضا و همچنین یک بارکد دو بعدی حاوی همین اطلاعات وجود دارد. که البته در فروشگاه انلاین الماس جنوب ما قبلا ضمن چک کردن این بارکد ها از اصل بودن کالای خود اطمینان حاصل میکنیم.

علاوه بر برچسب اصالت و شناسه کالا، می توان از طریق کد GTIN درج روی محصول نیز از اصل بودن آن مطمئن شد. کد GTIN که به صورت بارکد یک بعدی روی محصولات قرار داده می شود در واقع یک بارکد بین المللی است که در سراسر دنیا قابل درک و تفسیر است. سازمان GS1 جهانی یک زبان مشترک و استاندار برای بارکدهایی که روی کالا چسبانده می‌شود تعیین کرده است تا بارکدها در سراسر دنیا قابل شناسایی و رمزگشایی باشند

نحوه تشخیص اصل بودن لوازم ارایشی چگونه است؟

چرا باید لوازم آرایشی مارک خوب بخریم؟

لوازم آرایشی به طور مستقیم با پوست افراد در تماس است. همان طور که می دانید، پوست گران ترین لباس انسان در طول عمرش است و باید از آن محافظت کرد. استفاده از برندهای نامرغوب لوازم آرایشی باعث می شود به پوست آسیب برسد. حتی ممکن است منجر به پیری زودرس و بروز چین و چروک های پوستی شود. از این رو باید در انتخاب و خرید لوازم آرایشی دقت کنید و از تهیه لوازم آرایشی بی کیفیت خودداری نمایید.

خرید اسپری الماس جنوب

لوازم ارایشی ایرانی یا خارجی کدام یک بهتر است

مارک های لوازم آرایشی بسیاری در بازار موجود هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. ناگفته نماند که امروزه تولید لوازم آرایشی به حدی گسترده شده است که روزانه شاهد عرضه برندهای جدیدی به بازار هستیم. اما سوال اصلی اینجاست که آیا همه برندهای موجود در بازار از جمله مارک های لوازم آرایشی خوب هستند؟ برند خوب لوازم آرایشی کدام است؟ اگر شما هم با این سوالات مواجه هستید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به تمامی این پرسش ها پاسخ دهیم.

لوازم ارایشی بهداشتی ایرانی

از لحاظ تنوع و کیفیت لوازم ارایشی بهداشتی ایرانی جز برترین ها در منطقه خاورمیانه هستند و معمولا در بین خانم ها برند های مورد اعتمادی هستند از جمله برند های ارایشی ایرانی میتوان از برند نئودرم که تولید کننده بهداشتی بزرگی در استان قم هست تا برند لافارر که بهترین ضد افتاب ایرانی را ارایه می دهد.کلیه محصولات بهداشتی ایرانی این کارخانه ها به تایید سازمان غذا و دارو می رسند و به اصلاح لوازم ارایشی بهداشتی مجوز دار هستند.از این بابت خیال مصرف کننده داخلی میتواند بسیار راحت باشد چرا این کالا ها کلیه ازمایشات علمی رو پشت سر گذاشته اند.

خرید لوازم میکاپ الماس جنوب

الماس جنوب مرجع خرید لوازم ارایشی و بهداشتی و سایر کالاها

در زمانه ای که فرهنگ خرید انلاین در جامعه ایان رو به گسترش است خرید انترنتی لوازم ارایشی بهداشتی داشتی  دخترانه در بین خانم های ایرانی خصوصا قشر جوان ان رواج بسیار زیادی دارد در این جا تعدادی از مزایای خرید انلاین ارایشی را بر می شماریم شاید بتوان نخستین مزیت خرید انلاین لوازم  بهداشتی را بر شمردیم ابتدا این که شما با تنوع بسیار عظینی از کالا ها رو به رو هستید که شاید شما بتوانید در طول چند دقیقه کلیله برند ها و لوازم مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید سایت الماس جنوب در سایر محصولات نیز فعال میباشد از جمله خرید اسباب بازی بچه گانه و خرید لوازم جانبی ازسایت الماس جنوب را دارا می باشد.

کد خبر: ۲۲۰٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha