۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
 ۲۱ میلیون متر مکعب آب برای گرمسار و آرادان تامین می‌شود
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان به بازار گفت:

۲۱ میلیون متر مکعب آب برای گرمسار و آرادان تامین می‌شود

سمنان- عسگری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: با اجرای طرح آبرسانی به گرمسار و آرادان، سالانه ۲۱ میلیون متر مکعب آب شرب و صنعت برای این دو شهرستان تامین خواهد شد.

محسن عسکری در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به آخرین وضعیت پروژه آبرسانی به شهرستان های گرمسار و آرادان بیان کرد: عملیات اجرایی لوله‌گذاری مسیر آبرسانی و جوشکاری خط انتقال آب از ابتدای هفته آینده آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه لوله ها برای کارگذاری در زمین به گرمسار منتقل خواهند شد، افزود: انتقال آب به گرمسار و آرادان در محدوده استان سمنان بر اساس مصوبه سفر رئیس جمهور به استان اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان با بیان اینکه عملیات تکمیل خط انتقال آب به گرمسار و آرادان تا پائیز سال ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید، بیان کرد: احداث پیش تصفیه‌خانه این طرح نیز همزمان با هشت کیلومتر و ۵۰۰ متر لوله گذاری در دست اجرا است.

عسکری سرعت تکمیل خط انتقال آب گرمسار و آرادان را مناسب توصیف کرد و بیان داشت: تا پایان اردیبهشت ماه، کار تولید لوله‌های مورد نیاز برای این پروژه به اتمام خواهد رسید همچنین پیش تصفیه خانه نیز تاکنون ۲۰ درد پیشرفت فیزیکی دارد و برای آن ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تشریفات مناقصه قرارداد لوله‌گذاری با پیمانکار بلافاصله بعد از تامین لوله ها انجام شده است، بیان کرد: حدود شش میلیارد ریال، مبلغ قرار داد این عملیات عمرانی با پیمانکار بومی است.

کد خبر: ۲۱۹٬۹۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha