۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
ظرفیت تولید ۷ هزار تن ماهی در قفس در سیستان و بلوچستان وجود دارد
مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان: 

ظرفیت تولید ۷ هزار تن ماهی در قفس در سیستان و بلوچستان وجود دارد

چابهار - مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت تولید سالانه هفت هزار تن ماهی در قفس در سیستان و بلوچستان وجود دارد که ظرفیتی بی نظیر برای تحقق جهش تولید در این استان مرزی است.

محمد شهلی بر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سیستان و بلوچستان ظرفیت های فراوانی در بخش شیلات دارد که به زودی عملیات اجرایی پروژه پرورش ماهی در قفس با ظرفیت تولید هفت هزار تن در سال در چابهار آغاز می شود.

مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در حال حاضر کار خرید تجهیزات این پروژه از کشور اسپانیا در حال انجام است، افزود: در تلاشیم‌ تا فاز اول این پروژه با ظرفیت ۱۰۰۰ تن در سال جاری به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: عملیات پروژه لایروبی کانال های آبرسان و زهکش های مجتمع پرورش میگوی شهید «صنعتی» گواتر با حجم ۶۵۰ هزار متر مکعب در حال اجرا است و امید است با تخصیص اعتبارات جدید برنامه اصلاح دایک حفاظتی و زهکش ها و مهندسی سیلاب اجرایی شود.

شهلی بر با اشاره به اینکه‌ طی روزهای اخیر کلنگ احداث پست برق ۲۳۰ کیلو ولت در منطقه «گواتر» بر زمین زده شد،  گفت: با احداث و راه اندازی این پست برق در منطقه بخشی از نیاز پروژه گلخانه و پرورش میگوی «گوردیم» تامین می شود و این با همکاری سرمایه گذار پروژه میسر خواهد شد.

کد خبر: ۲۱٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha